خبرهای داغ:
توسط فرمانده سپاه شاهرود؛

اطلاع بازگشت پیکر شهید خانلرخانی به مادر شهید

با حضور فرمانده سپاه ناحیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود خبر بازگشت پیکر مطهر شهید حجت الله خانلرخانی به مادر شهید اطلاع داده شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۳۷۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، خبر بازگشت پیکر شهید خانلرخانی بعد از سی و پنج سال مفقودالجسد بودن با حضور فرمانده سپاه ناحیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود در روستای قاسم آباد به این مادر چشم انتظار اطلاع داده شد.
در این دیدار سرهنگ پاسدار دامغانی در این دیدار با بیان اینکه خواب مادر شهید تعبیر شد و شهید بازگشت گفت: چشم انتظاری شما به سر رسید و شهید حجت الله تا چند روز دیگر مهمان شما خواهد بود و در حال برگزاری مقدمات این کار هستیم
افراسیابی نیز با بیان اینکه صبر و استقامت شما مادران شهدا ستودنی است افزود: شما ان شالله در چند روز دیگر مهمان شهید خواهی بود
در این دیدار که در فضایی معنوی و سرشار از احساسات ناب برگزار شد مادر شهید با گریه خدا را شکر کرد و از مسئولین برای اطلاع رسانی ابن خبر تقدیر و تشکر کرد.
در این دیدار شرکت کنندگان با گریه مادر شهید گریه کردند و با خوشحالی او از بازگشت فرزندش شاد شدند.
لازم به ذکر است شهید حجت الله خانلرخانی در سال ۱۳۶۰ در عملیات رمضان مفقودالجسد شد و بعد از ۳۵ سال با گرفتن خون مادر شهید و تطابق با دی ان ای شهید شناسایی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار