خبرهای داغ:
مردم از اغتشاشات اخیر می‌گویند؛

دشمنان از مطالبه‌ به حق مردم سوء استفاده کردند

مردم آبیک از غفلت مسئولین نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و سوء استفاده دشمنان از مطالبه به حق آنان می‌گویند.
کد خبر: ۸۹۷۲۳۴۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ؛رهبر معظم انقلاب ۲۷ بهمن سال گذشته در حضور مردم آذربایجان شرقی با تشکر از مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این نکته را به مسئولان گوشزد کردند که حضور مردم در راهپیمایی‌ها به معنی رضایت آنها از وضع موجود نیست،مردم گله مندند و با تبعیض، بی اعتنایی به مشکلات و کم کاری رابطه ای ندارند و هرجا با چنین مواردی مواجه شوند، رنج می‌برند.
مردم ولایت مدار شهرستان آبیک صبح امروز(یکشنبه)راهپیمایی بزرگی علیه اغتشاشگران و فتنه گران کردند و در این راهپیمایی نشان دادند که باوجود مشکلات اقتصادی، فقر و بیکاری همچنان پشتیبان ولایت‌فقیه خود هستند.
در این مراسم بین مردم رفتیم و نظرات آنان را از اوضاع اقتصادی و معیشتی و همچنین اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در کشور جویا شدیم.
حسن محمدی که کارگر ساختمان است با اشاره به حوادث اخیر در کشور می‌گوید: من کارگر هستم و مشکلات اقتصادی فراوانی دارم همه اقشار ضعیف و متوسط جامعه از اوضاع اقتصادی کشور رنج می‌برند اما این دلیل نمی‌شود اعتراض خود را با هتاکی و تخریب اموال عمومی بیان کنیم.
وی اضافه می‌کند: عده‌ای فرصت طلب و معاند نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند از مشکلات مردم به نفع خودشان استفاده ابزاری کنند.
این کارگر عنوان می‌کند: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند مردم همیشه پای نظام ایستاده‌اند و با بصیرت و آگاهی صف خود را از صف اغتشاشگران و فتنه گران جدا می‌کنند.
زهرا صالحی دانشجویی است که دست نوشته با عنوان” ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است” در دست دارد با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور می‌گوید: دشمنان انقلاب اسلامی از مشکلات مردم سوء استفاده کردند.
وی ادامه می‌دهد: مردم با مشکلات بسیاری اعم از اقتصادی و معیشتی در زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند در روزهای اول تجمعات سعی کردند مشکلات خود را با مسئولین بیان کنند اما متاسفانه دشمنان از مطالبات به حق مردم بهره‌برداری سیاسی کردند و این تجمعات را به آشوب و اغتشاش کشاندند.
این دانشجو با بیان اینکه پشت پرده این اغتشاشات و آشوب‌ها آمریکا و منافقین هستند، ابراز می‌کند: مردم باید هوشیار و بصیر باشند و دچار توطئه‌های خام دشمنان انقلاب نشوند چرا که منافقین به دنبال فتنه جدیدی در کشور هستند. صالحی خاطرنشان می‌کند: مردم بدانند قطعا کسانی که پرچم ایران را آتش میزنند مشکل معیشتی ندارند قطعا با نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.
وی اضافه می‌کند: بیان حقایق، مشکلات اقتصادی، فاصله طبقاتی بیکاری جوانان و دیگر مشکلات اجتماعی خوب است اما با اغتشاش و هنجارشکنی هیچ مشکلی رفع نخواهد شد بلکه مشکلات دیگری را هم اضافه می‌کند.
این دانشجو با بیان اینکه در وقایع اخیر رفع مشکلات اقتصادی مطالبه به حق مردم است، تاکید کرد: متاسفانه مسئولین نسبت به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم غافل و بی توجه هستند و قومی از سوی مسئولین برای رفع مشکلات خود نمیبینند. وی خواستار شد: مسئولان نسبت به حل مشکلات مردم دلسوزتر باشند و تمام توان خود را برای حل مشکلات جوانان به کار گیرند.
جواد عسگری یکی از نوجوانان آبیکی است که به همراه جمعی از دوستان خود در راهپیمایی شرکت کرده با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور بیان می‌کند: این اغتشاشات و تخریب اموال عمومی توسط رسانه‌های معاند جریان‌سازی شد.
وی ادامه می‌دهد: عده‌ای از مردم فریب سخنان پوچ این رسانه‌ها را خوردند و در دام‌ دشمنان نظام اسلامی گرفتار شدند. این نوجوان آبیکی با بیان اینکه به همه مردم روشن شد که آشوبگران هیچ نسبتی با تجمعات اعتراض آمیز ندارند، تصریح می‌کند: اغتشاشگران شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر می‌دهند اما در عمل پرچم ایران را آتش می‌زنند.
عسگری در پایان خاطرنشان می‌کند: ما همیشه پشت ولایت فقیه هستیم و هیچ وقت به دشمنان اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش در کشور را از بین ببرند.
6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها