خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین: : مشت محکمی که مردم ایران برای پایان دادن به فتنه 96 بر سر استکبار کوبیدند تا سال‌ها از یاد آنها نخواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۷۲۳۳۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در راهپیمایی امروز مردم شهر اقبالیه بر علیه فتنه گران و اغتشاش گران اظهار داشت: مردم با حضور حماسی خود به کسانی که می گفتند نظام جمهوری اسلامی کار آمدی ندارد، نشان دادند که ملت ایران با این حضور و شکوه پشت ولایت فقیه هستند و شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده را سردادند و هم پیمان با شهدایی که ایستادند و گفتند پشت ولایت فقیه باشیم همواره پشت ولایت فقیه ‘ را خالی نمی کنند.
وی با اشاره به اینکه فتنه گران به بهانه مشکلات معیشتی و اقتصادی، تجمعات اخیر را ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: عده ای به بهانه مطالبه اقتصادی، شعار هایی متضاد با این موضوع را سردادند و اصل نظام را زیر سوال ببرند لذا مردم امروز پاسخ محکمی به آشوبگران و فتنه گران دادند.
صادق پور گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به این فتنه پایان داد اما باید همچنان هوشیاری خود را حفظ کنیم چون استکبار باز هم به دنبال ایجاد فتنه در این کشور است.
این مسوول با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره پیرو ولایت فقیه بوده و هستند، تصریح کرد: مشت محکمی که مردم ایران برای پایان دادن به فتنه 96 بر سر استکبار کوبیدند تا سال‌ها از یاد آنها نخواهد رفت، ایران مانند برخی کشورهای منطقه نیست که استکبار بتواند نقشه‌های خود را در آن اجرا کند بلکه ما هزاران شهید و جانباز برای دفاع از این آب و خاک و انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌ایم.
4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها