خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: وظیفه ما تربیت یک نسل مومن، انقلابی و محکم و استوار است.
کد خبر: ۸۹۷۲۳۳۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

وظیفه ما تربیت یک نسل مومن، انقلابی و محکم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با محور آسیب‌های اجتماعی با موضوع اعتیاد به مواد مخدر در سالن جلسات سازمان بسیج دانش‌آموزی استان برگزار شد.

مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای امر به معروف و نهی از منکر  اظهار داشت: وظیفه ما تربیت یک نسل مومن، انقلابی و محکم و استوار است.

سرهنگ شکری با بیان اینکه یکی از موضوعات در خصوص اعتلای بسیج پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است، گفت: در دورافتاده‌ترین روستاها شورای امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و فعال است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در زمینه اعتیاد به مواد مخدر عدم آگاهی خانواده‌ها است،  گفت: باید از اهرم‌های آموزش و پرورش برای تربیت خانواده‌ها و از تمام ظرفیت‌های فضای مجازی، مربیان و بسیج در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات