سوداگر بیان داشت: یکی از مدارس روستاهای محروم این منطقه فرسوده و نیمه کاره بود که جهادگران اقدامات مربوط به بازسازی و رنگ آمیزی سقف و نقاشی دیوارها و همچینن ساخت سرویس بهداشتی و کاشی کاری آن را انجام دادند.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۵۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

سوسن سوداگر بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی نور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: این گروه جهادی در دوره 10 روزه در فصل تابستان به روستاهای محروم شهرستان نور مانند کیاکلا خدمات متعددی را ارائه کرد.

وی افزود: ما شاخص های محرومیت را در این منطقه شناسایی و کارگروه های آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و عمرانی را به این مناطق اعزام کردیم.

این بسیجی جهادگر با اشاره به اقدامات عمرانی این گروه جهادی گفت: یکی از مدارس روستاهای محروم این منطقه فرسوده و نیمه کاره بود که جهادگران اقدامات مربوط به بازسازی و رنگ آمیزی سقف و نقاشی دیوارها و همچنین ساخت سرویس بهداشتی و کاشی کاری آن را انجام دادند.

سوداگر خاطرنشان کرد: اقدامات آموزشی این گروه جهادی شامل برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان در مقاطع مخلف ابتدائی و راهنمایی و آموزش قرآن کریم و کاردستی های جذاب و متنوع می شود.

ارسال نظرات