در اردو تیم ملی کشتی در تهران که نیمی از اردونشینان را ،کشتی گیران مازندرانی تشکیل می دهند خبری از مربیان مازندرانی نیست.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۵۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با شرکت 31 کشتی گیر از سراسر کشور ، از امروز 17 دی در تهران آغاز خواهد شد. 

این اردو تا 28 دی در محل خانه کشتی عبداله موحد ، زیر نظر رسول خادم برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، رضا اطری - ایمان صادقی- مسعود اسماعیل پور- باقر یخکشی - بهنام احسان پور- سید احمد محمدی -امید حسن تبار - احمد بذری - حسن یزدانی- کامران قاسم پور – محمد جواد ابراهیمی -عزت اله اکبری- مجتبی گلیج و کمیل قاسمی کشتی گیران مازندرانی دعوت شده به این اردو هستند.

بدین ترتیب علاوه بر اینکه رسول خادم به عنوان مسئول امور فنی کار خود را رسما آغاز می کند، مربیان جدید تیم ملی هم استارت خواهند زد.

محمد طلایی که پیش از این سرمربی بود، از این پس به عنوان مربی در کنار آزادکاران خواهد بود و نفراتی چون علیرضا رضایی، مسعود مصطفی جوکار ،مهدی برائتی، هادی حبیبی و فردین معصومی نیز به عنوان مربی ،در اردوی تیم ملی کشتی آزاد خواهند بود.

جالب است در این اردو که نیمی از اردونشینان را ،کشتی گیران مازندرانی تشکیل می دهند خبری از مربیان مازندرانی نیست که در این رابطه ،هیات کشتی استان مازندران باید جوابگو باشد.

همچنین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان هم برای حضور در رقابت های بین المللی جام تختی، روزهای 18 تا 26 دی ماه در خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار می شود و از بین 30 کشتی گیر دعوت شده به اردو ، تنها نام امیرحسین حسینی از مازندران در وزن 97 کیلوگرم دیده می شود. در این اردو داود گیل نیرنگ از مازندران به عنوان مربی حضور خواهد داشت. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها