خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:

مردم ما آگاهند/خدمت مهمترین دغدغه مسئولین باشد

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: آمریکا و هم‌دستانش تنها به دنبال منافع خود در منطقه هستند و نگاه کردن به آن‌ها به عنوان دایه مهربان‌تر از مادر اشتباهی بزرگ است لذا مردم باید آگاه بوده و صف خود را از فتنه‌گران جدا کنند.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۵۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص ناآرامی‌های اخیر کشور و حاکم شدن فضای امنیتی در کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی از همان روزهای آغازین شکل‌گیری همواره با دشمنان متعددی روبه‌رو بوده و دشمنان با طرح نقشه‌های مختلف همواره درصدد ضربه زدن به این نظام بوده‌اند.
وی ادامه داد: دشمنی دشمن در سنوات اخیر تغییر کرده و آن‌ها می‌خواهند با شگردهای جدیدی چون سوءاستفاده از نارضایتی‌های مردم و مطالبه‌گری‌های آنان به صحنه آمده و سبب نابودی این نظام شوند.
این مسئول تشریح کرد: هرچند مطالبه‌گری از حقوق رسمی مردم ما است ولی مردم باید مطالبات خود را هوشیارانه به گوش مسئولین برسانند و اجازه سوء استفاده‌گری را به دشمن ندهند.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به حوادث اخیر کشورهایی چون سوریه و عراق، استکبار جهانی را رژیمی منفعت‌طلب و بدون هیچ‌گونه قدم مثبت دانسته و تبیین کرد: آمریکا و هم‌دستانش تنها به دنبال منافع خود در منطقه هستند و نگاه کردن به آن‌ها به عنوان دایه مهربان‌تر از مادر اشتباهی بزرگ است لذا مردم باید آگاه بوده و صف خود را از فتنه‌گران جدا کنند.
نعمت‌اللهی مطرح کرد: در مقابل تلاش‌های مردم، مسئولین نیز باید هوشیارانه در صحنه حضور داشته و به مطالبات مردم پاسخ دهند چراکه اقدامات ان‌ها در راستای خدمت به مردم تنها قدم‌های کوچکی در مقابل اقدامات بزرگ مردم است.
وی فضای امنیتی را برای هیچ جامعه‌ای زیبنده ندانسته و توضیح داد: فضای امنیتی در هیچ جامعه‌ای مناسب نیست ولی وقتی می‌بینیم که دشمن از اعتراضات موجود در جامعه سوء‌استفاده کرده و به دنبال ضربه زدن به کشور است ناگذیر هستیم که همه سیستم‌های امنیتی، نظامی و انتظامی کشور را اماده بوده و امنیت را به کشور بازگردانند.
این مسئول اضافه کرد: اگر دشمن فضا را برای ورود به کشور امن احساس کند وارد کشور شده و سبب ناآرامی در کشور می‌شود لذا باید فضای کشور را برای دشمن ناامن و برای مردم امن سازیم.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: امروز جناح‌بندی‌ها هیچ منفعتی نداشته و تنها باعث ایجاد اختلاف و نزاع لفظی در میان ملت و آب در آسیاب دشمن کوبیدن می‌شود لذا باید همه با اتحاد و همدلی به کمک دولت مستقر آمده و برای دفاع از کشور و نظام دست در دست هم دهیم.
نعمت‌اللهی در خاتمه خاطرنشان کرد: تشکیل اتاق فکری برای برون‌رفت از بن‌بست، تدوین برنامه‌های اجرایی کوتاه مدت و بلندمدت و هم‌چنین شناسایی ریشه‌های نارضایتی مردم و تلاش برای رفع آن‌ها مهم‌ترین راهکار برای رهایی از ناآرامی‌های اخیر کشور است.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها