بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی؛

تجمع مردم در محکومیت آشوبگران به مثابه ی راضی بودن آنان از وضعیت اقتصادی کنونی نیست

در قسمتی از بیانیه آمده است: تجمع مردم در محکومیت از آشوبگران و حمایت از نظام را نباید به مثابه ی راضی بودن آنان از وضعیت اقتصادی دانست .مردم تنها با این حرکت نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۴۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی درباره اتفاقات اخیر رخ داده در سطح کشور و بر علیه آشوبگری و سوستفاده دشمنان بیانیه ای را صادر کرد که به شرح زیر است.
 

بسم الله الرحمن الرحیم

 
مردم با تبعیض،کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات میانه ای ندارند .مردم گله مندند .”
 
مقام معظم رهبری ۲۷/۱۱/۱۳۹۵
 
حماسه ۹ دی زخمی کاری بر بدنه ی استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان وارد ساخته است به طوریکه در هشتمین سالگرد این حماسه به یاد ماندنی در صدد انتقام از نظام جمهوری اسلامی و ومردم ایران اسلامی برآمدند .
 
 اتحاد مثلث عبری ،عربی و غربی ونقش آفرینی برخی خائنین در داخل کشور، بار دیگر فضای کشور را به سمت اغتشاش و نا آرامی برد .تا حدی که حتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی نیز به آتش کشیده شد .
 
اعتراضاتی که در ابتدا شاید با اهداف انتقاد به وضعیت وخیم اقتصادی و معیشتی کشور صورت گرفته بود اما با رخنه کردن عاملان اغتشاش و آشوب به میان مردم و حمایت کانال ها و شبکه های فضای مجازی معاند انقلاب اسلامی رنگ وبوی دیگری گرفت و فضای کشور را به سمت نا آرامی پیش برد .
 
تمام خواسته های مثلث خبیث عبری ،عربی و غربی در شعارهای این اقلیت ناچیز دیده می شد و کاملا مشخص بود که آنها هدفی جز ساقط کردن نظام و ولایت فقیه را دنبال نمی کنند .
 
اما
 
ملت ایران در طول ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی در همه برهه های حساس حامی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده اند .هم در زمان به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی و هم در زمان دفاع مقدس با تقدیم کردن عزیزانشان به انقلاب و هم در فتنه های بزرگ و کوچکی که همواره ایران و انقلاب را تهدید میکردند با تمام وجود بر سر عهد و پیمان خود با امام راحل (ره) خون شهدا و رهبری عزیز ایستادگی کرده اند .
 
این بار نیز ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی با درک حساسیت موضوع و با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی که تحمل می کنند در مقابل خائنان و دشمنان انقلاب به میدان آمدند و حمایت قاطع و صریح خود را از انقلاب اسلامی و رهبری عظیم الشان به گوش جهانیان رساندند.
 
ملت ایران به خوبی می داند آمریکا ، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی هیچگاه برای آنان دلسوزی نکرده و نخواهند کرد بلکه آنان تنها منافع خود را دنبال می کنند .
 
توئیت های صبگاهی ترامپ در حمایت از اغتشاشگران و صدور بیانیه های متعدد از سوی کشور های غربی خود نشانگر این موضع است که کسانی که در طول چند سال اخیر با جمهوری اسلامی بر سر میز مذاکره نشسته بودند اکنون در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که البته این آرزو را به گور خواهند برد .
 
اما فارغ از همه این موضوعات مردم ما گله مندند .مردم ایران عزیز از وضعیت نابسامان اقتصادی کشور به شدت ناراضی هستند.
 
اختلاس های متعدد از بیت المال ،حقوق ها و پاداش های نجومی برخی از مدیران دولتی ،گرانی های بی حد و اندازه ،رکود در بازار و بیکاری که تنها گوشه ای از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند ،همه را به شدت رنجیده خاطر و مکدر کرده است .
 
تجمع مردم در محکومیت از آشوبگران و حمایت از نظام را نباید به مثابه ی راضی بودن آنان از وضعیت اقتصادی دانست .مردم تنها با این حرکت نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب و رهبری هستند و ناکارآمدی دولت ها را به پای ناکارآمدی نظام نمیگذارند .
 
ما دانشجویان انقلابی و با بصیرت دانشگاه های استان آ.غربی ضمن محکوم کردن هرگونه تجمع غیر قانونی و نا آرام در کشور ،حمایت قاطع خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه اعلام میداریم اما از همه مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی علی الخصوص در قوای سه گانه انتظاراتی داریم :
 
۱)رفع سریع مشکلات معیشتی مردم
 
۲)معرفی و محاکمه مفسدان اقتصادی
 
۳)قانون گذاری در خصوص حمایت بیشتر از اقشار آسیب پذیر و ضعیف
 
۴)برنامه ریزی و اجرای دقیق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی
 
۵)باور به نیروهای داخلی و استفاده از توان نخبگان و دانشگاهیان در حل مشکلات کشور
 
۶)نظارت دقیق و مستمر بر تمام ارگانها و ادارات برای جلوگیری از وقوع جرم های اقتصادی از جمله رشوه ،رانت ،اختلاس و
 
۷)پیش رفتن به سمت اسلامی شدن بانک ها و فاصله گرفتن از مدل ها و الگوهای غربی یا شرقی
 
امید است مسئولین تمام همت خود را برای حل مشکلات و انتظارات مردم ایران اسلامی به کار گیرند .
 

والسلام علی من اتبع الهدی

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آ.غربی

 

ارسال نظرات