رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه حوادث اخیر بر وجهه کشور در عرصه بین‌المللی تاثیر منفی داشت اما دل ما قرص است و به انقلاب اسلامی به این سادگی‌ها آسیبی نمی‌رسد.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۴۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عزیز اکبریان در شانزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در البرز برگزار شد، گفت: اگر اقتصاد مقاومتی به درستی اجرا می‌شد بسیاری از مشکلات ما حل شده بود. سرعت و ابتکار در اقتصاد مقاومتی مهم است، اینکه تصمیمی بعد از سه سال اجرا شود به کشور ضرر می‌زند.

 به این سادگی‌ها به انقلاب اسلامی آسیبی نمی‌رسد
اکبریان با تاکید بر نقش فرمانداران در موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: فرمانداران نماینده دولت در شهرستان‌ها هستند و باید مشکلات را حل کنند.
 
نماینده مردم کرج در مجلس در خصوص عملکرد سازمان بازرسی نیز خاطرنشان کرد: بازرسی نباید آخرین تیر خود را اول بزند، بازرسان اگر تخلفی دیدند ابتدا به استانداری گزارش دهند نه به دادگاه، این کار جرات را از مدیران می‌گیرد.
 
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: تمام نگرانی ما در خصوص حوادث اخیر متوجه سرمایه‌گذاری‌ها و اشتغال است، این حوادث بر این دو موضوع تاثیر منفی خواهد داشت.
 
وی یکی از عوامل در بروز حوادث اخیر را منفی نشان دادن عملکرد دولت و مجلس عنوان و اعلام کرد: مثلا ۳۰ نفر نبودند که حقوق نجومی گرفتند ولی برخی کاری کردند که همه مدیران زیر سوال رفتند.
 
اکبریان ادامه داد: اصلا چیزی به نام افزایش حقوق نمایندگان در مجلس مطرح نشده اما مردم را بدبین کرده‌اند. نظام را تیره و تار نشان داده‌اند و اینها باعث شده مردم به همه شبهه پیدا کنند، عملکردها هم آن‌گونه که باید نبوده و این باعث شده با کوچک‌ترین حرکت چنین اتفاقاتی رخ دهد.
 
ارسال نظرات