کد خبر: ۸۹۷۲۲۳۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان بر تقویت فرهنگ نماز در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: با توجه به گرایش بیشتر جوانان به فضای مجازی می‌توان فرهنگ نماز را به خوبی در این فضا تبیین کرد.

سعید ناصری افزود: با توجه به گرایش بیشتر جوانان به فضای مجازی می‌توان فرهنگ نماز را به خوبی در این فضا تبیین و ترویج کرد.

وی اظهاداشت: متأسفانه امروزه اقامه نماز بین جوانان سست و کمرنگ شده است بنابراین می‌طلبد نسبت به تقویت فرهنگ نماز برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی شده در دستور کار قرار گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه در راستای تحقق این امر تمام دستگاه‌های فرهنگی باید برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را در دستور کار قرار دهند، تصریح کرد: نماز ابزار بسیار مهم در جلوگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در این میان ستاد اقامه نماز نسبت به ترویج نماز در جامعه تأکید جدی دارد.

ناصری با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز در مدارس و دانشگاه‌ها نسبت به اقامه نماز جماعت تأکید جدی دارد، افزود: نهادینه کردن امر نماز در مراکز دولتی و آموزشی نیاز به تلاش دارد و باید مدیریت و برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت استان زنجان در بحث نماز خوب است، اما با آن چیزی که شایسته نظام است، فاصله‌داریم و باید اقامه نماز در جامعه به خوبی تقویت شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان افزود: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و درصدد کمرنگ کردن اعتقادات و ارزش‌های دینی در بین جوانان است و در این میان می‌طلبد همه دست‌به‌دست هم داده و برای تبیین فرهنگ نماز در بین جوانان راهکارهای عملیاتی را در دستور کار قرار دهیم.

ناصری افزود: خوشبختانه در بیشتر مساجد استان زنجان نماز صبح اقامه می‌شود و باید تعداد این مساجد در استان نسبت به اقامه نماز صبح بیشتر شود.

 

ارسال نظرات