خبرهای داغ:
مردم قزوین با مشت هایی گره کرده در کنار تمام ناملایمات و مشکلات به میدان آمده اند تا بگویند که هرگز نمی گذارند عده ای سیاه دل با ایجاد اغتشاش به نفع دشمن صحنه گردانی کنند.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۹۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

خبرگزاری بسیج قزوین: امروز هفدهم دی ماه سال ۱۳۹۶ شمسی٬ حماسه در حماسه شد و مردم ولایتمدار شهر من قزوین٬ مرد و زن٬ پیر و جوان٬ برگ زرین دیگری در افتخارات خود آفریدند.
حماسه هفدهم دی ماه نماد عزت٬ استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند.
اینجا قزوین٬ قلب تپنده تاریخ٬ شهر آزادمردان و اندیشه وران٬ شهر آزادپروران و جان دادگان عشق به وطن یکپارچه فریاد حماسه آفرینی است.
اینجا قزوین٬ صدای رسای مردمی آزاده است که فریاد می زنند اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
اینجا قزوین٬ آفرینش روز بصیرتی دیگر است. مردم آمده اند تا دشمنان دین و کشور را مایوس کرده و قلب امام زمان و نایب بر حقش٬ رهبر دلها و جانها را شاد سازند.
امروز روز خروش مردم قزوین است تا آشکارا خشم مقدس خود را به اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب در مقابل چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

مشت های گره کرده علیه اغتشاش/جز شگفتی چه داریم؟
امروز مردم ولایتمدار قزوین ندای هل من ناصر ینصرنی رهبر جانها را لبیک می گویند و یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا را تکرار می کنند تا پایه های کاخ سفید را در مکان و کاخ سبز معاویه های دوران را در زمان به لرزه در آورند.
امروز دشمن برای هزاران هزار بار فهمید که نیازی نیست ولی فقیه در بین مردم باشد بلکه فقط کافی است تا ولی فقیه در دل ها و جان ها باشد.
قلم قاصر است و زبان الکن از حضور مردمی که جانشان به جان انقلاب بسته است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها