مديرعامل شركت گاز استان از گازرساني به 653 واحد صنعتي جديد در استان در راستاي اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۷۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان، توحیدی با اعلام اين خبر گفت: بر اساس ظرفيت هاي ايجاد شده از مصوبه شوراي اقتصاد شركت گاز استان عمليات گازرساني  به 653 واحد صنعتي استان  كه در حال حاضر از سوخت مايع استفاده مي كنند در سال هاي 96 و 97 در دستور كار خود قرار گرفته است .

وی اظهار داشت: ‌عمليات اجرايي اين مصوبه در شركت گاز استان آغاز شده و در طي 9 ماه سال جاري به تعداد 134 واحد معادل  21 درصد واحدهاي صنعتي هدف گذاري شده، گازرساني يا نزديك رساني شده است كه پيش بيني مي شود تا آخر سال اين رقم به بيش از 40 درصد افزايش يابد.

 وی ظرفيت گازرساني در منطقه آزاد ارس به ميزان 150 هزار مترمكعب در ساعت، ساخت ايستگاه شهرك صنعتي بعثت، ساخت ايستگاه خضرلو، ساخت ايستگاه شهرك فناوري هاي پيشرفته سهند 4، گازرساني به شهرك هاي صنعتي اسكو، بستان آباد، ملكان، هاديشهر و گازرساني به كارخانجات آسفالت سازمان عمران شهرداري و كرجان را از اهم برنامه هاي در دست اجراي اين شركت در راستاي تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي در بخش گازرساني به صنايع دانست.

توحیدی صيانت از توليد و اشتغالزایی پايدار را از اولويت هاي اصلي شركت گاز استان دانست و افزود:‌ شركت گاز استان در راستاي حفظ محيط زيست و بهيود شرايط زيست محيطي تاكنون بالغ بر 7570 واحد صنعتي عمده و جزء را در سطح استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار کرده است.

وي اضافه کرد: تا پايان 9 ماهه سال جاري در شركت گاز استان 400 ميليارد ريال براي گازرساني در بخش صنعت هزينه شده است.

توحیدی در پایان با بيان اينكه زير ساخت هاي گازرساني در سراسر استان ايجاد شده است، ادامه داد: شركت گاز استان آمادگي دارد به تناسب درخواست ها نسبت به عقد قراردارد و تأمين جريان گاز متقاضيان در تمامي بخش هاي مختلف اقدام کند.

ارسال نظرات