خبرهای داغ:
آقای درتومی در این گردهمایی گفت: درفتنه سال 88 بیش از 8 ماه کشور درگیر جنگ داخلی بود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی تلاشش بر این بود که انقلاب اسلامی را در نطفه و درهمان بدو پیروزی ساقط کند و بر این باور بودند در کمترین زمان میتوانند انقلاب اسلامی را ازبین ببرند.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۶۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آقای درتومی در این گردهمایی گفت: درفتنه سال 88 بیش از 8 ماه کشور درگیر جنگ داخلی بود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی تلاشش بر این بود که انقلاب اسلامی را در نطفه و درهمان بدو پیروزی ساقط کند و بر این باور بودند در کمترین زمان میتوانند انقلاب اسلامی را ازبین ببرند.

وی گفت سه مؤلفه که جمهوری اسلامی در بدو پیروزی داشت رهبری امام راحل عظیم الشان ، حضورمردم در تمامی صحنه ها و حمایت و پشتیبانی که با وحدت کلمه و خصوصا با مبانی که در دین مبین اسلام وجود دارد که این سه اصل برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: دشمنان و در راس آن استکبار جهانی تلاش کردند تا به انقلاب اسلامی اجازه رشد ندهند از سال 57 به بعد افرادی در غالب نفوذ سعی کردند به داخل انقلاب بفرستند و سعی کردند در داخل انقلاب فضایی را ایجاد کنند حکومت را به سمتی که خودشان میخواهند راهنمایی کنند ،بحث ترور و ایجاد رعب و وحشت را در بین مردم راه انداختند وقتی با ترور کاری از پیش نبردند جنگ تحمیلی علیه ایران راه انداختند بیش از 50 کشور بر علیه ایران وارد جنگ شدند و با تدابیری که امام راحل و ایمان و اعتقاد راسخی که مردم به جمهوری اسلامی داشتند 8 سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتند و روز به روز بر عظمت و توانمندی جمهوری اسلامی افزوده می شود و بعد از دفاع مقدس خیلی از سلاحها و تجهیزات دفاعی را توانستیم خود تولید کنیم و رفته رفته وارد دوران سازندگی شویم و اتفاقاتی که افتاد دشمن به این نتیجه رسید که با جنگ کاری از پیش نمی تواند ببرد.

درتومی ادامه داد: قبل از سال88 نشستی در آلمان برگزار و تعدادی از افراد فریب خورده در آنجا حضور پیدا کرده و  برنامه ریزی را انجام دادند که بتوانند در ایام انتخابات ضربه بزنند فضای تبلیغات و فضای انتخابات فضای بازی است هر کس که کاندید میشود هر آنچه که به ذهنش می آید حتی اگر فکر نکند هم بیان میکند.

در سال 88 که انتخابات برگزار شد قبل از اتمام کار شمارش آرا موسوی اعلام کرد که برنده میشود و اگر غیر از این باشد تقلب شده و کلید واژه "تقلب" بود و روز بعد نتایج غیر از آن شد و هیچ مدرکی دال بر تقلب که منجر به شمارش مجدد شود ارائه نکرد و ادعا فقط در حد کلام بود و در دو مهلت 5 روزه هیچ مستندی اعلام نکرد وتقلب را بهانه کردند  و رویه خود را پی گرفتند متاسفانه مردم را به داخل خیابانها کشاند و بانکها را غارت و به مسجد تعرض کرده و تخریب کردند.

وی در پایان گفت: دشمن همواره دشمن است هیچ وقت دشمنی اش از بین نمی رود و ما باید همواره تمام توجهاتمان به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد، و با ولایت مداری و پشتیبانی از نظام در صحنه هایی که با هدف حمایت و پشتیبانی از نظام است حضوری فعال داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها