خبرهای داغ:
مسئول مدرسه علمیه اهل تسنن مانه و سملقان مسئولان را موظف به اطاعت و پیروی از اندیشه های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و آرمان انقلاب اسلامی خواند و گفت: وحدت مردم باید از مسئولان سرچشمه بگیرد و نمایندگان مجلس در رسیدگی به مردم کوتاهی نکنند.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۵۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول مدرسه علمیه اهل تسنن مانه و سملقان مسئولان را موظف به اطاعت و پیروی از اندیشه های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و آرمان انقلاب اسلامی خواند و گفت: وحدت مردم باید از مسئولان سرچشمه بگیرد و نمایندگان مجلس در رسیدگی به مردم کوتاهی نکنند.

آخوند عبدالله امانی مسئول مدرسه علمیه اهل تسنن خواهران و برادران دشتک علیا در گفتگو با خبرگزاری بسیج ، تجدید بیعت با ولایت و ابراز برائت علیه دشمنان نظام و انقلاب و حضور در عرصه های مختلف را وظیفه دینی ملت ایران دانست و گفت: اکنون ما باید در این عرصه وحدت و ایستادگی خود را در مقابل فتنه های دشمنان داخلی و خارجی به نمایش بگذاریم.

آخوند امانی با بیان این که دشمنان در ضربه به انقلاب همواره ناکام اند و هر از گاهی به فتنه و اغتشاش متوسل می شوند، اظهار کرد: بنا بر آیه شریفه " و اعدو لهم مااستطعتم من قوه" ما با این راهپیمایی ها آمادگی خود را اعلام داریم هر چند این رفتار دشمنان داخلی و خارجی محکوم هستند.

مسئول مدرسه علمیه اهل تسنن بیان اعتراضات، انتقادات و مشکلات اقتصادی به شیوه اخلاقی و منطقی را تایید و شیوه غیراخلاقی و اغتشاش گونه را تزریق از ناحیه دشمن دانست و خاطر نشان کرد: فی نفسه انتقاد از عملکرد دولت به شیوه قانونی منعی ندارد ولیکن از راه جاعلانه از مقاصد شوم دشمن است.

وی مسئولان را موظف به اطاعت و پیروی از اندیشه های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و آرمان انقلاب اسلامی خواند و گفت: وحدت مردم باید از مسئولان سرچشمه بگیرد و نمایندگان مجلس در رسیدگی به مردم کوتاهی نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها