خبرهای داغ:

مسئولین باید با تلاش جهادی مشکلات اقتصادی را حل کنند

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در جاجرم با گرامیداشت این روز گفت: یوم الله ۹ دی روز افتخار برای تمام جناح های داخل نظام است.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۳۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در جاجرم با گرامیداشت این روز گفت: یوم الله ۹ دی روز افتخار برای تمام جناح های داخل نظام است.

وی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی آمریکا مقالات و کتاب های زیادی برای فروپاشی حکومت جمهوری اسلامی نوشتند و برنامه ریزی های زیادی کردند اظهار داشت: تا امروز که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم دشمنان به ویژه آمریکا ذره ای از دشمنی هایشان کاسته نشده است.

موسوی جاجرمی با اشاره به حادثه طبس گفت: این واقعه یک معجزه خدایی بود و خداوند با شن ها آنها را نابود کرد آیا برای اثبات حقانیت این انقلاب کافی نیست.

وی با بیان اینکه گروه تروریستی داعش برای ایران ساخته شده بود تصریح کرد: منشا تمام انقلاب ها و نهضت آزادی خواهی جهان ایران اسلامی است به خاطر همین آمریکا تلاش می کند فتنه ها را برای انقلاب راه بیاندازد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان خراسان شمالی  با اشاره به سخنان یکی از نامزد های انتخاباتی ۸۸ مبنی بر پیروز خواندن خود قبل از شمارش آرا افزود: این آقا خودش را برنده قطعی با اختلاف بسیار زیاد دانست ایا این حرکت ها خبر از فتنه برنامه ریزی شده نمی دادند.

وی با اشاره به تیز بینی مقام معظم رهبری در جدا کردن مردم از منافقین گفت: مقام معظم رهبری بر پایبندی به قانون تاکید کردند و در خطبه های روشنگرانه نماز جمعه آن موقع صفوف مردم از ضد انقلاب را جدا کرد.

موسوی جاجرمی با بیان اینکه فتنه گران سرانگشتان فتنه بودند و این ها حکمشان اعدام است و در پیشگاه خدا باید پاسخگو باشند تاکید کرد : شورای عالی امنیت ملی بر مبنای مصلحت تصمیم می گیرد و ما هر تصمیم بگیرد آن را می پذیریم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان فتنه جدیدی به پا کرده است گفت: آمریکا به فضل الهی شکست جمهوری اسلامی ایران را باید به گور ببرد.

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه مسئولین ما باید شبانه روز و جهادی تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی حل شود افزود: اگر اقتصاد مقاومتی جدی تر پیگیری می شد اینگونه مشکلات به سراغمان نمی آمد.

وی با تاکید بر اینکه به  شدت باید با قاچاق مبارزه کرد گفت: باید با مفاسد اجتماعی و اقتصادی به شدت برخورد کرد و در این زمینه نباید کوتاهی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها