علی امیرکمالی گفت: در دهه‌های گذشته نیروهای ارزشی از فضای سینما دور بودند و جشنواره عمار زمینه را برای نزدیک کردن این نیروهای ارزشمند به سینما فراهم کرد
کد خبر: ۸۹۷۲۱۲۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی امیرکمالی رییس بسیج هنرمندان استان البرز اظهار داشت: با مطالعه تاریخ مشاهده می‌کنید که تاریخ هنر و تاریخ ادیان با یکدیگر گره خورده است به این صورت که هر جا نامی از هنر به میان آید در آنجا پای دین هم در میان بوده و با آغاز و شکل‌گیری دین با هنر همراه بوده است.

اکران فیلم های جشنواره عمار درکانون های بسیج هنرمندان در سطح استان البرز

وی ادامه داد: جشنواره عمار ویژگی‌های بسیاری دارد که مردمی بودن آن را می‌توان یکی از مهم‌ترین آن‌ها عنوان کرد زیرا نیاز به اقدامات کار دولتی نیست بلکه مردم باعلاقه خود آن را پیش می‌برند.

امیرکمالی تاکید کرد: در دهه‌های گذشته نیروهای ارزشی از فضای سینما دور بودند و جشنواره عمار زمینه را برای نزدیک کردن این نیروهای ارزشمند به سینما فراهم کرد.

وی عنوان کرد: این جشنواره فیلم از مردم جامعه سرچشمه گرفته و زاییده یک نیاز ملی است. در حقیقت این رویداد فرهنگی و سینمایی تمام داشته‌های خود را در ارتباط و تعامل با مردم به دست آورده است.

امیرکمالی عنوان کرد:جشنواره عمار جشنواره ای برای تولید محتوای روز جامعه است و فیلم های جشنواره عمار امسال با موضوعات مختلف اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم، کار و کارگر، شهدای کارگر . … توجه اقشار مختلف را به خود جلب نمود.

وی تصریح کرد: کلیه کانون های بسیج هنرمندان  در سطح استان البرز ماهیانه یک روز را برای اکران فیلم های جشنواره عمار اختصاص دادند که با استقبال خوب مردم و علاقمندان مواجه شدند و مسئولان پایگاه بسیج سعی می کنند فیلم هایی متناسب موضوعات روز جامعه انتخاب و برای علاقمندان اکران کنند.

امیرکمالی در پایان گفت: جشنواره عمار در سال های اخیر گام های موثری در جامعه برداشته که یکی از آنها پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت که در کنار اکران فیلم ها برای جبهه مقاومت کمک مردمی جمع آوری نمودند و امیدواریم این پویش ها ادامه دار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها