خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در قزوین گفت: «صداقت» آدمی را به اهداف والای انسانی و ایمانی می‌رساند.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۲۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام ولی‌الله نصیری، رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در قزوین تصریح کرد: اینکه امیرالمؤمنین (ع) فرمودند «آدمی با نردبان صداقت به اهداف والای انسانی و ایمانی می‌رسد»، همان سیاست اسلامی و قرآنی است.
وی با تأکید بر اینکه ضروری است «صداقت» به عنوان یک اصل مهم دینی مورد توجه بخش‌های مختلف جامعه قرار گیرد، تصریح کرد: اگر اقشار جامعه بر اجرای دقیق اصول دینی و قرآنی همت داشته باشند، مشکلات برطرف خواهند شد و دیگر شاهد معضلات اجتماعی نخواهیم بود.
امام جمعه قزوین وحدت و انسجام را بر اساس «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا» ضروری دانست و تأکید کرد: زمانی وحدت، انسجام و برادری حقیقی خواهد بود و کمک می‌کند تا مشکلات از پیش روی جامعه برداشته شود که با محوریت قرآن صورت بگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امام علی (ع) در حدیثی دیگر در خصوص اهمیت صداقت فرموده، «هیچ سپری را نگهدارنده‌تر از صداقت نمی‌شناسم» و سپس ادامه دادند «هر کسی بداند بازگشت قوانین عالم چگونه است، هیچگاه سراغ نیرنگ و حیله نمی‌رود».
وی عنوان کرد: به امام علی (ع) گفته می‌شد که معاویه آدم زرنگی است و با این شیوه کارهای خود را پیش می‌برد؛ حضرت در پاسخ آن‌ها فرمودند ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که اکثر مردمانش حیله و نیرنگ را زرنگی و کیاست می‌دانند و آن‌هایی که اینگونه فکر می‌کنند مرگشان باد.
آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه امیرالمؤمنین (ع) از معاویه و رفتار معاویانه صفتان دلخور بودند، گفت: حضرت فرمودند وقتی خداوند صداقت را در مسلمانان دید، خواری و شکست را به دشمنان و پیروزی را بر مسلمانان نازل کرد و امروز نیز عنصر صداقت راهگشا خواهد بود و زمینه پیروزی را بر دشمنان فراهم خواهد کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها