خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برگزاری راهپیمایی محکومیت فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در قزوین گفت: مردم استان در این راهپیمایی پاسخ قاطعی به برخی از اقدامات کور فتنه‌گران می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۲۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برگزاری راهپیمایی محکومیت فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در قزوین اظهار داشت: باتوجه به اینکه انقلاب اسلامی منافع نامشروع مستکبران در منطقه را به خطر انداخته بود، پس از ابتدای انقلاب برای اینکه منطقه مهم را از دست ندهند، به مقابله با انقلاب پرداخته و هر روز یک توطئه را برای انقلاب طراحی کردند که با امدادهای الهی و حضور به موقع مردم خنثی شد.
وی با اشاره به فتنه کور اخیر در کشور و برخی نقاط استان قزوین ادامه داد: این فتنه در راستای مقابله با مردم و استقلال‌خواهی ملت ایران بود و دشمنان از مشکلاتی که مردم داشتند، سوءاستفاده کرده و خواستند به اهداف شوم خود دست یابند.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: طی چند ساعتی مردم متوجه شدند که فتنه‌گران و آشوبگران همان دشمنان قسم خورده نظام بوده و درصدد هستند ریشه ملت ایران را بخشکانند که در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنان ایستادگی کردند.
معبودی مطرح کرد: امروز هم مردم استان قزوین برای چندمین بار با حضور خود اعلام می‌کنند که پای استقلال، امنیت و آرامش این کشور ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند که بیگانگان در سرنوشت کشور آن‌ها دخالت کنند.
این مسؤول یادآور شد: مردم استان قزوین جواب فتنه‌گران را با این حرکت عظیم خواهند داد و ملت ایران به ویژه هم‌استانی‌ها، با بصیرتی که دارند، قطع به یقین حضور پرشوری در این راهپیمایی خواهند داشت و در صفوف به هم فشرده، پاسخ قاطعی به برخی از این اقدامات کور می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها