خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست با رئیس اتاق بازرگانی به بررسی راهکارهای استفاده از محصولات تولیدی و ایجاد فرایند حضور مددجویان در زمینه بسته بندی محصولات صاداراتی پرداختند.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۱۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این نشست مشکل اصلی مددجویان تحت حمایت اشتغال و مسکن خواند و گفت: مشکل فقر با کمک بلاعوض حل نمی‌شود البته در خصوص برخی از مددجویان که فاقد توانایی کار بوده و یا در سنین کودکی هستند، لازم است حمایت‌های مالی صورت گیرد.
وی ادامه داد: ایجاد اشتغال رویکردی عزتمندانه است که برای رفع فقر و محرومیت دنبال می‌کنیم چراکه هر کسی که دارای شغل باشد دیگر نیازی به کمک دیگران نخواهد داشت.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مددجویان در مراجعه به کمیته امداد از وجود مشکلات مختلف در زندگی خویش سخن می گویند ولی مهمترین نیاز آنها اشتغال است چراکه با اشتغال زایی و کسب درآمد زمینه حل بسیاری از مشکلات فراهم می‌آید.
وی عنوان کرد: اگر مشکل اشتغال خانواده‌های مددجو و در کنار آن مسکن آنها را تأمین کنیم بستر حل بسیاری از مشکلات فراهم می‌شود.
در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری قزوین نیز در خصوص راهکارهای استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های مددجویان دیدگاه‌هایی را ارائه کرد.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها