مسوول بسیج اساتید قم در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
شفیعی تاکید کرد: امروز بسیج در مقابل توطئه دشمن نیز یک نوع بازدارندگی دارد، در حملات فتنه اخیر نیز حضور بسیج در جمع کردن این فتنه کمک بزرگی برای برقرارکردن امنیت به دولت کرد.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۰۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶

شفیعی مسوول بسیج اساتید استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه فلسفه بسیج کمک به دولت و حل مشکل مردم و حفظ انقلاب و نظام است عنوان کرد: برخی ها مانع حضور بسیج برای حل مشکلات کشور هستند اما بسیج بدون توجه به همه نیات مخالفین خود تمام توان خود را برای حفظ انقلاب گذاشته تا این انقلاب به آن نقطه تمدن اسلامی برسد حتی در خیلی از مواقع نیز به داد دولت‎هایی که مخالف بسیج بوده‎اند رسیده است.

شفیعی در ادامه این مطلب با بیان اینکه بسیج ضامن امنیت کشور ماست تاکید کرد: امروز بسیج در مقابل توطئه دشمن نیز یک نوع بازدارندگی دارد، در حملات فتنه اخیر نیز حضور بسیج در جمع کردن این فتنه کمک بزرگی برای برقرارکردن امنیت به دولت کرد و در واقع بسیج هرجا که احساس کند بحث ملی است و منافع آن به مردم و نظام و دولت می‎رسد بدون جناح‎بندی و با روحیه جهادی به قصد کمک ورود پیدا می‎کند و ازآنجایی که عملکرد او نیز همراه با اخلاص و روحیه جهادی است اقدامات او ماندگار است.

مسوول بسیج اساتید قم در پایان به تبعات نبود بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: افرادی که مخالف حضور بسیج هستند و نمی‎خواهند چنین نهادی که حافظ انقلاب است در کشور باشد که قطعا در چنین شرایطی هرج و مرج پیش می‎آید و و راه برای اشرار و منافقین و.. باز می‎شود؛ در واقع مدل اداره حکومت کشور به هم می‎خورد، چرا که آنهایی که مخالف بسیج هستند هیچ مدلی را برای ارائه کشور قائل نیستند بلکه بیشتر در فکر قدرت‎طلبی هستند.

ارسال نظرات