خبرهای داغ:

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور اقدام کنند

رئیس بسیج زنان کشور با بیان اینکه اغتشاشات اخیر با حمایت سازمان‌های جاسوسی و عربستان شکل گرفته است، گفت: حضور میلیونی مردم در حمایت و حفاظت از نظام پاسخی دندان‌شکن به دشمنان انقلاب بود.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۸۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مینو اصلانی رئیس بسیج زنان کشور، در واکنش به اغتشاشات اخیر کشور گفت: قطعاً این اغتشاشات با حمایت سازمان‌های جاسوسی و عربستان شکل گرفته و مورد قبول مردم نیست.

اصلانی ادامه داد: اغتشاش‌گران بدانند که با این اقدامات کاری از پیش نخواهند برد و تنها تنفر مردم از آنان بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: افرادی که حسینیه و مسجد را آتش می‌زنند، قطعاً مورد قبول هیچ قومی نخواهند بود.

رئیس بسیج زنان کشور بابیان اینکه مردم با حضور خود پاسخ دندان‌شکنی به اغتشاش‌گران دادند، اظهار داشت: مردم با این اقدام از انقلاب خود دفاع کردند و نشان دادند که صف مردم و اغتشاش‌گران از یکدیگر جدا است.

اصلانی افزود: حضور میلیونی مردم در شهرهای مختلف نشان‌دهنده و تعیین‌کننده حفاظت آنان از نظام و انقلاب است.

وی بابیان اینکه اغتشاش‌گران با ضربه زدن به حیثیت نظام تنها چهره وابسته خود را به سازمان‌های جاسوسی، اسرائیل و آمریکا نشان دادند، خاطرنشان کرد: اما اتفاقات اخیر آزمایش جدیدی برای ملت ایران بود که باعث شناخت بهتر مردم از دشمنان نظام شد.

به گزارش فارس، رئیس بسیج زنان کشور بابیان اینکه مردم، دولت و سازمان‌ها در برابر اغتشاشات این‌روزها مقابله کردند،‌ تصریح کرد: کسانی که از مطالبات به‌حق مردم به دولت سوءاستفاده کردند، افرادی هستند که از خارج از کشور و گروه‌های معاند نظام خط می‌گیرند.

اصلانی در پایان بابیان اینکه مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم و انجام اقتصاد مقاومتی اقدامی جدی انجام دهند، عنوان کرد: توجه به ایجاد اشتغال بر پایه اقتصاد مقاومتی، توجه به تولیدات داخلی و جلوگیری از واردات کالاهای قاچاق از مطالب جدی مردم است که مسئولان باید برای حل آنها تلاش کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار