خبرهای داغ:
روابط عمومي سپاه خوی طی پیامی، ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر از مردم شهیدپرور شهرستان خوی برای حضور در تجمع علیه این اغتشاشات در 17 دیماه دعوت نمود.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۳۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این بیانیه آمده است: مردم ولایی ایران اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، با توکل و توسل برخدا در سال57به رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت پایان بخشید.

 در ادامه این پیام ذکر شده: رسیدگی به امور زندگی مردم از اولویتهای انقلاب اسلامی است و امام(ره) و مقام معظم رهبری همیشه به رای و خواست مردم احترام می گذاشتند.

 در بخشی از این بیانیه مطرح شده است: نباید فراموش کرد که دشمنان از خدا بی خبر در هرشرایطی برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و همیشه سعی دارند با نقشه هاي شوم خود امنیت و آرامش ايران اسلامی را بر هم زنند و اگر بصیرت و آگاهی مردم و مسئولین نباشد در حقیقت آنان را در رسیدن به اهدافشان کمک خواهند نمود.

این بیانیه همچنین گفته: در این مرحله از زمان که مردم به طور قانونی خواستار مطالبات خویش بودند عده ای به عنوان عروسک های خيمه شب بازي آمریکا، اسرائیل و...اقدام به آشوبگری و تخریب اموال نموده با رفتارهای ساختارشکنانه آسایش، آرامش و امنیت عمومی، اجتماعی و ملی را سلب کردند اما این مردم بودند که راه خود را از این افراد جدا کردند و هرگونه ناآرامی و اغتشاش را محکوم کردند.

در این بیانیه از مردم غیور و لایتمدار اشهرستان خوی برای حضور در تجمع عظیم مردمی در روز یکشنبه17دی ماه، دعوت به عمل آمده است.

ارسال نظرات