مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه چالدران گفت :وضعیت اقتصادی جامعه مطلوب نیست و در این اوضاع مردم از بی‌‌عدالتی و رانت‌‌خواری مسئولان گله دارند.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۲۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران در نشست بصیرتی با ریش سفیدان و بازاریان به تجمعات اخیر مردم در برخی نقاط کشور اشاره کرد و گفت: مصادف با سالروز گرامیداشت نهم دی که با عظمت نیز برگزار شد، شاهد بروز برخی وقایع بودیم که تاسف همگان را برانگیخت.

 حجت الاسلام اسلام حلمی با تاکید بر اینکه مردم باید اعتراضاتشان را از طرق قانونی دنبال کنند تا فضا برای سودجویان معاند فراهم نشود، تاکید کرد: مردم حق دارند از وضعیت اقتصادی، تبعیض‌‌ها و رانت‌‌خواری‌‌هایی که صورت می‌‌گیرد گله‌‌مند باشند اما در این میان دشمنان نظام مطالبات اقتصادی را با تحریک جوانان و اغفال‌‌شان به سمت سیاست سوق می‌‌دهند.

وی  با تاکید بر لزوم حفظ انسجام ملی و تبعیت از ولایت فقیه جهت خنثی شدن توطئه‌‌های دشمنان، افزود: منِ از خیلی مسایل گله‌‌مندم و مشکلات مردم را می‌‌بینم اما نباید مسایل اقتصادی را با سایر مباحث قاطی کرد، ۴۰ سال است که روی پای خود ایستاده‌ایم و در کنار نکات ضعف، دستاوردهای زیادی داشته‌‌ایم که دشمن چشم دیدن آن‌‌ها را ندارد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران متذکر شد: مسئولان باید شفاف‌‌سازی کنند، مردم ایران اگر بدانند ریشه مشکلات از کجاست خودشان به حل آن معضل کمک می‌‌نمایند، با دروغ و آمارسازی نمی‌‌شود ملت را آرام کرد، اینکه در راهپیمایی‌‌ها مردم را به خیابان بکشانیم اما گامی برای حل مشکلات‌‌شان برنداریم صحیح نیست  وباید به فکر حل جدی مشکلات این مردم فهیم وشهید پرور بودتا راه شهدا که همان راه خدمت خالصانه برای مردم مستضعف بود را با صلابت ادامه دهیم.

 

ارسال نظرات