خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۷۲۰۰۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان در جمع نمازگزاران شهرستان دشت آزادگان ، گفت: تقدیر و تشکر ویژه دارم از امام جمعه شهرستان دشت آزادگان حجت الاسلام دکتر شمیل پور که بنده را دعوت کردند تا دربین شما نمازگزاران حاضر شوم .

دکتر حیدری عنوان کرد :طبق احادیث امیرالمومنین(ع) می فرماید :پرچم پیروزی را تنها جامعه بابصیرت و بااستقامت بلند می کند همچنین روبرو شدن با فتنه ها و فتنه گران نیاز به بصیرت و استقامت دارد .

عضو مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان بیان کرد: اگر فتنه ای توسط اهل باطل ایجاد شود ، اهل حق باید با بصیرت و استقامت با فتنه ها بجنگند( و اهل الحق هم الفائزون) .

وی افزود : ما باید به این افتخار کنیم که در منطقه ای زندگی می کنیم که اهل ایمان ، استقامت و بابصیرت هستیم ، بخصوص شهرستان دشت آزادگان که واقعا اهل ایمان و بصیرت و استقامت هستند و بصیرت خود را به همه ثابت کردند، که در اقتشاشات اخیر ، خرابکاری ها و فتنه ی ایجاد شده وارد نشدند و شهر در امن و بدون تلفاتی باقی ماند و نشانه ایمان و صبر شماست و همه این ایمان و بصیرت به برکت خون شهیدانی است در این منطقه فدای ایران شد .

ایت الله حیدری ابراز داشت : اتفاقات اخیری که رخ داد ،اعتراض ها ، انتقادها و مطالبه گری ها همه حق هستند و مردم حق دارند مطالبه گری کنند ولی اینکارها و زد و شکست و درخیابانها ریختن و ایجاد انواع فتنه برای برهم زدن آرامش مردم ، کار بسیار نادرستی است و این حرکت ها لایق مردم ایران نیست و اگر شخصی اعتراضی ، مطالبه گری یا انتقادی دارد می تواند از راههای دیگر اقدام کند زیرا ایجاد فتنه کار نااهلان و دشمنان اسلام و نظام اسلامی است که جوانان ما را تحریک می کنند و آنها را وادار به کارهای ناشایسته می کند .

ایت الله حیدری خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی و حمایت آنها از ولایت و رهبری باعث شد که فتنه گران دوباره شکست بخورند و آمریکا که عامل اصلی این فتنه است با دیدن حضور پرشور مردم در حمایت از ولایت رهبری ،امروز صبح جمعه اعلام کرد که دخالتی در ایجاد این فتنه ندارد و این فتنه ها توسط عوامل خودی و داخلی ایجاد شده است که انکار امریکا نشانه شکست مجدد آنها می باشد .

دکتر حیدری عضو مجلس خبرگان گفت :موضوع دیگر بحث انتقال آب خوزستان است که تاکنون ما راضی نیستیم که آب خوزستان منتقل شود چون نه تنها به ضرر خوزستان است بلکه به ضرر تمام مناطقی است که آب به آنجا منتقل می شود، ما تا به این لحظه اعتراضات و نامه نگاری های خود را برای عدم رضایت از انتقال آب خوزستان را داریم چون مشکلات زیادی را برای خوزستان به دنبال دارد ، از جمله این مشکلات بیشتر شدن آلودگی هوا که اخیرا هم شاهد آن هستیم و این درست نیست که آب خوزستان منتقل شود و مردم در آلودگی و مریضی به سر ببرند ، از دیگر مشکل اساسی ، کم شدن کشاورزی در منطقه خوزستان را به دنبال دارد که از عوامل مهم می باشد . ما باز هم به انتقال آب خوزستان رضایت نمی دهیم و اعتراضات خود را ادامه می دهیم تا زمانی که نتیجه خوبی بگیریم و نگذاریم آب منتقل شود .

آیت الله حیدری تصریح کرد : بحث دیگری که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد ،شرکت های نفتی که در این مناطق مستقر هستند اما هیچ فایده ای نه برای منطقه دارند نه برای فرزندان اینجا ،چون همه بیکار ماندند و افراد غیر بومی را برای کار کردن در این شرکت ها جذب می کنند و این بسیار نادرست است .

آیت الله حیدری با اشاره به مشکلات شهرستان دشت آزادگان، گفت : موضوع مهم دیگر دانشگاه صنعتی شهدای هویزه است که باز هم پر از افراد غیر بومی است و جوانان دانشجوی این مناطق سهمیه ی کمی برای جذب شدن در این دانشگاه را دارند ، وقتی که این دانشگاه در این منطقه تاسیس شد. ، برای فرزندان این منطقه تاسیس شد نه افراد غیر بومی و حداکثر باید بیش از 70 درصد بومی باشد ، مسئولین مربوطه رسیدگی کنند تا حق این جوانان و فرزندان پاک این خطه بیشتر از این ضایع نشود .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها