مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه:

انجمن مهرانه آماده بهره‌مندی از تجارب بازنشستگان ادارات می‌باشد

انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در همه حال آماده بهره‌مندی از مشاوره و تجارب بازنشستگان ادارات و دستگاه‌های بخش خصوصی و دولتی می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۸۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  مدیرعامل مهرانه در جمع اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش زنجان گفت: پروژه "تولید محصول سالم و گواهی شده با لوگوی مهرانه" با استفاده از تجارب بازنشستگان و کارشناسان متخصص در زنجان کلید خورد.

مهندس اصغر وثوق  با اشاره به نقش موثر بازنشستگان این مجموعه در تحقق برنامه های سلامت محور انجمن به ویژه در حوزه "تولید، توزیع و ترویج مصرف محصولات سالم کشاورزی" افزود: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در همه حال آماده بهره‌مندی از مشاوره و تجارب بازنشستگان ادارات و دستگاه‌های بخش خصوصی و دولتی می‌باشد.

وی اظهارداشت: مهرانه در کنار ارائه خدمات دارو و درمان 85 تا 100 درصد رایگان به بیماران مبتلا به سرطان استان و مناطق تابعه و ارائه خدمات 100 درصد رایگان رادیوتراپی به بیماران سراسر کشور در حوزه "آموزش و پیشگیری" برنامه‌های حوزه سلامت را با جدیت پیگیری می‌کند.

مدیرعامل مهرانه تصریح کرد: ترویج ورزش، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان و دختران، ترویج تغذیه سالم در مدارس و پیشگیری از استعمال دخانیات و تولید و مصرف محصولات سالم از جمله این برنامه‌ها است.

 

 

ارسال نظرات