فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد مقدس از جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مبلغ ۲۶۸ میلیون تومان توسط این پایگاه به مناطق زلزله زده شهرستان دالاهوی استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۷۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
 حسین حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت به رسالت بسیج در خدمت‌رسانی به آحاد جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و بر حسب احساس مسؤولیت‌های موجود، این پایگاه بر اساس رسالت و تکالیف دینی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و در راستای انجام وظایف خطیر انسانی و سازمانی با تلاش همه جانبه از اولین ساعت وقوع حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور به حالت اماده باش درآمد.

وی افزود: در همین راستا با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات همکاران محترم شهرداری مشهد مقدس ضمن هماهنگی و همکاری با نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط از جمله هلال احمر و آموزش و پرورش شهرستان دالاهو، درخدمت به حادثه دیدگان عزیز میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننموده و با مشارکت بسیجیان اقدامات خداپسندانه‌ای را برنامه‌ریزی نمودیم.

حسامی تصریح کرد: با استفاده از کمک‌های مردمی و کمک‌های جمع‌آوری شده از همکاران ارجمند، موفق به هماهنگی و تهیه ۱۰ دستگاه کانکس مجهز ۲۵ متری با هزینه کل ۲۰۰ میلیون تومان شدیم که این کانکس‌ها برای اسکان هموطنان زلزله‌زده به شهرستان دالاهو ارسال شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۶۳ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۶۰۰ تومان کمک‌های غیر نقدی نیز شامل اقلامی همچون پتو، پوشک بچه، کنسرو لوبیا، قالیچه، تن ماهی، دستکش، مواد بهداشتی، جوراب بچگانه، دستگاه فشار سنج، انواع کفش و... از مردم جمع‌آوری و به این شهرستان ارسال گردید.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای شهرداری مشهد مقدس خاطرنشان ساخت: کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده توسط این پایگاه نیز به هلال احمر شهرستان دالاهو تحویل داده شد تا صرف امداد رسانی و خدمات‌دهی به زلزله‌زدگان شود.

حسامی در پایان از همه مردم مهربان شهر مشهد مقدس و همکاران و کارکنان دلسوز شهرداری برای مشارکت در این طرح تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها