خبرهای داغ:
امام جمعه فیروزان مطرح کرد

یکی از وظایف ملت غافل نشدن از دشمنی بدخواهان نظام و انقلاب

امام جمعه فیروزان یکی از وظایف ملت را غافل نشدن از دشمنی بدخواهان نظام و انقلاب دانست و گفت: همه باید مراقب باشیم که خواسته یا ناخواسته پیاده نظام دشمنان نشویم.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۴۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

یکی از وظایف ملت غافل نشدن از دشمنی بدخواهان نظام و انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام موسی محبی در جمع مردم فیروزان و بخش خزل اظهار داشت: به فرموده پیامبر اکرم(ص) قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دو راه نجات مردم در زمان سختی و فتنه‌ها هستند که با توسل به این دو پیمودن راه رستگاری ممکن می‌شود. 

وی امامت و ولایت را شرط لازم برای اکمال دین خواند و افزود: ولایت، امامت و قرآن خیمه امن امت هستند و راه رستگاری ما در پیروی از آنها است و محور وحدت ما همان امامت و ولایتی است که رسول خدا(ص) برای همگان به یادگار گذاشته‌اند.

امام جمعه فیروزان اقدامات اغتشاشگران در هفته گذشته و توهین به عزت، فرهنگ و پرچم کشور را نتیجه فتنه‌گری منافقان و دشمنان ایران عنوان کرد و گفت: یکی از وظایف ما در زمان فتنه، بصیرت افزایی و روشنگری است بنابراین همه ما وظیفه داریم که هم خود هوشیار باشیم و هم اطرافیان و فرزندان خود را آگاه کنیم.

وی گفت: افرادی که به اسم گرانی می‌آیند و پرچمی را که مظهر عزت، اقتدار، فرهنگ و هویت ملت ایران است را پایین می‌کشند و آتش می‌زنند روشن است که از جانب دشمن حمایت و خط دهی می‌ شوند.

محبی دلیل دشمنی آمریکا با ایران را قطع شدن دست چپاول آنها از خاک کشور برشمرد و افزود: آمریکا از زمان پیروزی انقلاب تاکنون چیزی جز دشمنی و کینه برای ملت ایران نداشته است و دلیل ناراحتی آنها نیز استقلال و مسیر درستی است که نظام جمهوری اسلامی در آن قرار گرفته است.

وی با بان اینکه بین منافقان و افرادی که ناآگاهانه به دشمن خدمت می کنند تفاوت است، تصریح کرد: عده ای به دلیل نداشتن آگاهی ابزار دست دشمن شده‌اند اما ادامه دادن به این ناآگاهی و مسیر اشتباه نیز غیر قابل بخشش است.

امام جمعه شهر فیروزان یکی دیگر از وظایف ملت را غافل نشدن از دشمنی بدخواهان نظام و انقلاب دانست و افزود: همه باید مراقب باشیم که خواسته یا ناخواسته پیاده نظام دشمنان نشویم چراکه ما 250 هزار شهید تقدیم کردیم تا اسلام و قرآن بماند و دست چپاول گران بریده شود.

وی افزود: هر کسی که به خواب غفلت فرو رود یقینا ًبا سیلی دشمن بیدار خواهد شد، بنابراین حفظ وحدت و همچنین رفع مشکلات و خواسته‌های مشروع و به حق مردم باید در اولویت دولت قرار گیرد.

محبی هدف دشمنان را جنگ با اسلام و قرآن خواند و گفت: در حال حاضر باید همه با وحدت و یکدلی، پنجه در پنجه دشمن بزنیم و این حفظ وحدت نیز باید حول محور ولایت فقیه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات