خبرهای داغ:
مسؤول بنياد فرهنگي خاتم‌الاوصيا گفت: انقلاب اسلامي جهاني شده است و گرايش به اسلام و انقلاب اسلامي روز به روز در حال توسعه است.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۴۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ حسین یکتا، در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان در جمع بسیجیان شهرستان این شهرستان، گفت: آنچه را که از بالای دکل انقلاب می‌بینیم این است که اردوگاه دشمن به هم ریخته است.

وی با اشاره به اینکه یهود یکسره در حال برنامه ریزی برای اسلام است، افزود: دشمن ۲۰۰ تا ۳۰۰ سال سرمایه گذاری کرد و امید داشت تا نظام امپریالیسم را سرکار بیاورد و اوضاع آن را محکم کند، یهود بیش از سه هزار سال است که سرمایه گذاری می‌کند و برای پیامبر آخرالزمان نقشه‌ها کشیده و خبر آمدن پیامبر آخرالزمان را دارد و برنامه‌های زیادی برای اسلام داشت، اما در بهمن سال ۵۷ یک مرتبه تمام برنامه‌های آن‌ها به هم ریخت.

یکتا ادامه داد: یهود از روز اول انقلاب اسلامی ایران هرچه توطئه کردند و غائله‌های متعددی را در سراسر ایران تدارک دیدند تا انقلاب را شکست دهند، اما در همه این توطئه‌ها شکست خوردند و وضعیت برای آن‌ها روز به روز بدتر شد.

به گفته وی، با کمک بچه‌های محلی و پیشمرگان کرد و بسیجی‌های محلی و مردم غائله کردستان و بساط دموکرات و کوموله جمع شد و در ادامه هم در ۸ سال جنگ تحمیلی با عراق از ۱۸ کشور اسیر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه داعش را در سال ۵۸ در کردستان شکست دادیم، گفت: امروز نیز رزمندگان مدافع حرم به فرماندهی سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی بساط داعش را در سوریه و عراق برچیده اند، ضمن اینکه شکست که از سوی ۵۰ کشور با این همه پشتیبانی و امکانات به این راحتی به دست نیامد.

به گفته وی،  یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نظام در نیجریه شیخ زکزاکی شد، این درحالی است که شیخ زکزاکی‌های بسیاری تربیت شده اند که هر یک از آن‌ها می‌توانند جهان را متحول کنند.   

مسؤول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) گفت: امروز دیده بان نظام حضرت امام خامنه‌ای انقلاب را رصد می‌کند و با نامه‌هایی که به جوانان آمریکا و اروپا نوشتند، مشخص شد انقلاب اسلامی جهانی شده است و گرایش به اسلام و انقلاب اسلامی روز به روز در حال توسعه است.

یکتا در ادامه با تأکید بر نیاز به فعالیت‌های معرفتی عمیق و بصیرتی در جنگ نرم، ابراز داشت: امروز نگرش و بینش برخی از دختران و پسران عوض شده و در این جبهه جهاد اکبر باید تلاش  مضاعفی داشت، چرا که جبهه قبلی جهاد اصغر بود، اما امروز جبهه جهاد کبیر که سخت‌تر و پیچیده‌تر از جهاد قبلی است و نیاز به ابزار‌های مورد نیاز این جبهه است.

وی، ادامه داد: در جبهه جهاد اصغر تصرف سنگر بود، اما در جبهه جهاد کبیر تصرف قلوب است و امروز در دنیا دو نفر یقین دارند که کار دشمن تمام است یکی خود دشمن و دیگری رهبر معظم انقلاب است که می‌فرمایند خدا با ما است.

یکتا اظهار داشت: اگر رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند نبرد عزم و اراده‌ها آغاز شده است و در پیچ مهم تاریخی قرار داریم که باید ابتکار عمل را به دست داشته باشیم، برای این است که اینجا همان جایی است که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند جنگ نرم آغاز شده است و آماده باشید که خرمشهر‌ها در پیش است.
منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها