کارشناس مسائل سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش سیاسی کارکنان ناحیه روح الله یزد؛ سیاسی ناحیه اقدام به برگزاری نشستی نمود.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۴۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مهندس هادی گلزار شهری در این نشست ضمن بیان زوایای فتنه ۸۸ گفت:مقام معظم رهبری قبل از برگزاری انتخابات هشدار می‌دهند که ما باید مواظب کسانی باشیم که می‌خواهند در انتخابات ۸۸ اخلال ایجاد کنند، ولی کسی به این صحبت توجهی نکرد قبل از انتخابات افرادی ادعا می‌کردند که در انتخابات ما تقلب می‌شود، یک هفته مانده به انتخابات این جو القا می‌شود که اگر آقای موسوی رأی نیاورد تقلب شده است و این‌ها قصد زیر سؤال بردن انتخابات داشتند، صبح روز انتخابات وقتی از همسر آقای هاشمی رفسنجانی سؤال می‌شود که اگر آقای موسوی رأی نیاورد، مردم باید چکار کنند؟ این فرد گفت:اگر موسوی رأی نیاور مردم به خیابان‌ها بریزند. هنوز نتیجه انتخابات مشخص نبود که آقای موسوی مصاحبه تلویزیونی می‌کنند که بنده برنده انتخابات هستم.
وی در ادامه افزود:مرحله دوم شروع می‌شود که اگر موسوی رأی نیاورد مردم به خیابان‌ها بریزند و هشت ماه کشور دچار شورش و ناآرامی می‌شود آقای هاشمی می‌گویند من حرف‌هایی دارم که باید در نماز جمعه بزنم که به جای آنکه التهاب کم شود، بیشتر می‌شود. در روز قدس طرفداران آقای موسوی و نخست وزیر امام (ره) در روز قدس جمع می‌شوند در حالیکه ماه مبارک رمضان است، بطری آب به دست دارند، شعار می‌دهند نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران. در روز سیزده آبان شعار اصلی مرگ بر آمریکا است، ولی این‌ها شعار می‌دهند مرگ بر روسیه و مرگ بر چین. روز ۱۶ آذر یک روز کاملاً ضد آمریکایی است، آقایان جمع می‌شوند و شعار استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی سر می‌دهند و تصویر امام خمینی را پاره می‌کنند، صد در صد علیه شعار حضرت امام (ره) شعار دادند. ۶ دیماه سال ۸۸ در روز عاشورا به شعائر الهی توهین می‌کنند، خیلی خرابکاری می‌کنند، سوت می‌زنند، کف می‌زنند، پرچم‌هایی که مزین بود به اسم اباعبدالله الحسین (ع) را آتش می‌زنند و شعار بر علیه اصل ولایت فقیه می‌دهند و در نهایت شعاری که در سینه هایشان مخفی کرده بودند مطرح می‌کنند که انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است.
وی تصریح کرد: براندازی نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران؛ مأموریت اصلی دشمن است. باید فتنه و سران فتنه را شناخت. این‌ها مردم را گمراه می‌کنند. تا زمانی که بصیرت کم باشد جماعت فتنه گر می‌توانند فتنه گری ایجادکنند.
در پایان به پخش و تحلیل سخنرانی یکی از فتنه گران پرداخته شد.
ارسال نظرات