مسئول فرهنگی خانواده سپاه الغدیر در جمع خانواده های کارکنان ناحیه روح الله یزد:
مسئول فرهنگی خانواده سپاه الغدیر در جمع خانواده های کارکنان ناحیه روح الله یزد اقدام به تبیین برنامه های فرهنگی خانواده ها نمود.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۳۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛امیدوار در این جلسه گفت: آنچه که مقام معظم رهبری به عنوان تیزبین ترین شخص کشور که مسائل فرهنگی جامعه را رصد می کنند، می فرمایند:قطعا حکیمانه و درست است و کارهایی که در زمینه فرهنگ انجام می شود در مقابل هجمه بی امانی که دشمن رقم می زند واقعا سیرکننده و پاسخگو نیست و باید همه مسئولین و خانواده ها در قبال فرهنگ مسئول باشند و قطعا خانواده تاثیرگذارترین نهاد در مسائل فرهنگی است .
وی ضمن تاکید براینکه ولنگاری فرهنگی متوجه همه آحاد جامعه است خاطر نشان کرد: یعنی همه مردم و مسئولین نباید این توپ را در زمین دیگران بیندازند. همه ی خانواده ها، اقشار مختلف جامعه در قبال فرهنگ کشور مسئول هستند و باید در سبد ماموریت خود سهمی برای کارهای فرهنگی و ارتقا معنویت جامعه داشته باشند و هیچکس نمی تواند در این زمینه از خود سلب مسئولیت کند.
وی در زمینه وضعیت فرهنگ گفت: فرهنگ یک نیاز آشکار است و جامعه ما به واسطه خواست مسئولان و مردم نسبت به فرهنگ احساس نیاز می‌کند.جامعه نسبت به فرهنگ احساس نیاز کرده است و اگر تپشی نباشد، فرهنگ به شکل یک نیاز پنهان، ساکن و ساکت در درون آن جامعه خفته است لذا فرمایش مقام معظم رهبری شامل همه می شود و سرمایه گذاری در بخش فرهنگ را باید از کودکی آغاز شود یعنی از سن پایین کودکان کشور را با فرهنگ صحیح اسلامی آشنا کنیم.

ارسال نظرات