خبرهای داغ:
حجت الاسلام طهماسبي امام جمعه گلپایگان گفت: انقلاب اسلامی ما انقلاب محرومان بوده است که هیچ گاه نباید از مسیر اصلی خود که خدمت به محرومان و قشر آسیب پذیر جامعه است غافل شود.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۹۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان حجت الاسلام والمسلمین سید علی طهماسبی در نماز جمعه این هفته که در مصلی گلپایگان برگزار شد، با اشاره به اینکه منشاء اغتشاشات اخیر غفلت از محرومان و بروز زندگی اشرافی در مسئولان بوده است اظهار کرد:زندگی اشرافی مسئولان کشور، سم مهلک نظام اسلامی است.

امام جمعه گلپایگان، بیان کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب محرومان بوده است که هیچ گاه نباید از مسیر اصلی خود که خدمت به محرومان و قشر آسیب پذیر جامعه است، غافل شود.

وی افزود: انقلاب ما حاصل تلاش همین محرومان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی با بیان اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید شیفته خدمت باشند و نه تشنه قدرت، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد در این نظام ده‌ها مدیریت گرفتند و به هیچ کدام نیز نمی‌رسند که نشان از تشنه قدرت بودن این افراد است.

امام جمعه گلپایگان با تاکید بر لزوم وحدت کلمه در مقابل دشمن، عنوان کرد: دشمن پیوسته در حال پیاده کردن نقشه و نیرنگ است.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ دشمنان علیه ما جنگ اقتصادی است، گفت: مسئولان گزارش دهند که تاکنون در سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال چکار کردند؟ آیا به تولید رسیدگی کردند و یا کارخانه‌ها در حال تعطیل شدن هستند؟ چند شغل تاکنون ایجاد کردند؟

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی با یادآوری این مساله که در حوادث اخیر منشا این توطئه‌ها مسائل اقتصادی جامعه بود، یاداور شد: دشمن از این مساله در جامعه ما سوء استفاده کرد.

امام جمعه گلپایگان در ادامه رها بودن فضای مجازی در کشور را یک تهدید دانست و تصریح کرد: متاسفانه مسئولان از این قضیه غفلت کردند و هیچ کجای دنیا و حتی در امریکا هم فضای مجازی در این حد بی قانون نیست.

وی با بیان اینکه فضای مجازی باید کنترل شود، خاطرنشان کرد: اطلاعات کشور متاسفانه به راحتی و رایگان به دست دشمن می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی با اشاره به اینکه در روز‌های اخیر آنچه توسط اغتشاشگران اتفاق افتاد، افساد فی الارض و محاربه با نظام اسلامی بود، تصریح کرد: ملت ما از دستگاه قضائی انتظار دارند، هیچ گونه رحمی بر این افراد نکنند و آن‌ها را به عنوان محارب و مفسد فی الارض محاکمه کنند و به اشد مجازات برسانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها