سردار محمد عبدالله‌پور در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گیلان گفت: خدا را شاکریم که فتنه‌ای را که دشمنان به‌صورت بسیار پیچیده برای این نظام طراحی کردند به دست مردم خاموش شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۷۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کردند که سردار محمد عبدالله‌پور ضمن خیرمقدم گویی به مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گیلان گفت: خدا را شاکریم که فتنه‌ای را که دشمنان به‌صورت بسیار پیچیده برای این نظام طراحی کردند به دست مردم خاموش شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه مردم گیلان به‌صورت ویژه‌ای در جلوگیری از این فتنه پیشتاز بودند، تصریح داشت: کار بزرگی که مردم رشت انجام دادند این بود که خیلی زود صف خود را از ضدانقلاب جدا کردند.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راه‌پیمایی فردا، گفت: ان‌شاءالله فردا نیز مردم استان گیلان عهد دوباره‌ای با ولایت و شهدا خواهند بست و دشمنان را مأیوس خواهند کرد

محمد عبدالله‌پور بابیان اینکه استان گیلان نزدیک به 800هزار نفر بسیجی دارد که از همه‌ی اقشار در این صف حضور دارند، تصریح کرد: اگر نبودند این گشت‌های محله محور بیش از 100 مسجد به آتش کشیده می‌شد.

سردار عبدالله‌پور ضمن بابیان اینکه: به استاندار جدید گیلان گفتم که اگر بتوانید از ظرفیت بسیج استفاده کنید هیچ مشکلی بدون حل نخواهد ماند، افزود: قدرت این راداریم که همه‌ی معابر استان را ظرف یک سال نهال‌کاری کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان داشت: حدود 2میلیارد و 182میلیون تومان به بسیجیان وام کم‌بهره پرداخت شد تا بتوانند کار اقتصادی بکنند.

وی افزود: طرح هم گام با کشاورز طرحی است که با اجرای آن ضمن آموزش 300مهندس کشاورزی در زمینه‌های تخصصی، به این توانایی دست می‌یابیم که برنج کل کشور را از زمین‌های گیلان تأمین کنیم.

سردار محمد عبدالله‌پور بابیان اینکه امنیت شهر رشت در هفته‌ی جاری به‌وسیله‌ی گردان‌های بیت‌المقدس حفظ شد، افزود: توان دفاعی سپاه قدس گیلان در امر مستشاری بسیار خوب، قابل‌توجه و بسیار مؤثر عمل کرده است.

ارسال نظرات