مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حفظ وحدت و انسجام مردم و مسؤولان را، ضرورت اصلی برای خنثی شدن فتنه اخیر دشمن دانست.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۵۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) سمنان اظهار کرد: آشوب‌های اخیر فتنه‌گران در برخی از شهرهای کشور، از سوی آمریکا، آل سعود و منافقین برنامه‌ریزی‌شده ولی به حول و قوه الهی و درایت رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در سایه حفظ وحدت و انسجام بین مردم و مسؤولان، این توطئه دشمن نیز همچون توطئه‌های گذشته خنثی و خط بطلانی بر افکار پلید دشمن کشیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه حساب افرادی که به خاطر تأمین معیشت، خواستار توجه مسؤولان به رفع مشکلات اقتصادی آنان هستند، از حساب افراد فتنه‌گر و آشوب‌طلب که باعث آسیب رساندن به اموال مردم و بیت‌المال می‌شوند جداست، افزود: مسؤولان باید باتدبیر و برنامه‌ریزی خاصی در رفع مشکلات مردم و البته در برخورد با عاملان آشوب و فتنه اقدام کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ایران از بدو پیروزی تاکنون، با ترفندها و توطئه‌های زیادی از سوی دشمنان دست‌به‌گریبان بوده، اظهار داشت: دشمن در تمامی توطئه‌های خود، انسجام و وحدت ملی ما را نشانه گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه‌های آمریکا در تاریخ انقلاب که به‌طور برنامه‌ریزی‌شده، هر ده سال به‌صورت آشکارا به این انقلاب و ملت انقلابی روا داشته، اشاره و تصریح کرد: در بدو پیروزی انقلاب دشمن و در رأس آن، آمریکای جنایتکار، خیال کرد که می‌تواند از طریق سفارت آمریکا و هم‌دستی لیبرالیست‌ها در بین مسؤولان نظام رسوخ کرده و انقلاب ما را به شکست بکشاند ولی موفق نشدند و پس از اشغال لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام (ره)، به شکست خود اعتراف کردند.
قندهاری همچنین درگیری دشمنان و منافقان از چهارسوی کشور، جنگ هشت‌ساله دشمن با ایران اسلامی و آشوب و درگیری کوی دانشگاه را از دیگر توطئه‌های آمریکا در سه دهه اخیر دانست و اظهار کرد: متأسفانه برخی از مسؤولان نظام ما هم در داخل، با راه انداختن فتنه خاموش، همکاری خود را با دشمنان انقلاب اعلام کردند.
وی فتنه بعدی دشمن که در دهه چهارم انقلاب و در سال 88 به وقوع پیوست را حاصل تجربه آمریکا از انقلاب‌های درونی سال 2000 میلادی صربستان، سال 2004 میلادی در اوکراین و سال 2005 میلادی در قرقیزستان عنوان کرد و ادامه داد: آمریکا با استفاده از این تجربیات، سعی داشت تا با ورود در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 88، نتیجه انتخابات را به نفع خود به پایان برساند ولی شکست حامیان دولت آمریکا در این انتخابات، منجر به بروز فتنه 88 و برملا شدن چهره پلید آمریکا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها