یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

احداث خانه برای روستائیان محروم توسط بسیجیان جهادگر

علی وهّابی بیان داشت: ساخت خانه محروم در روستاهای کمتر توسعه یافته مانند روستاهای کوهساران و گل افشان و تکمیل خانه های نیمه تمام برای روستائیان محروم از اقدامات این گروه جهادی است.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۴۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

علی وهّابی بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی شهید بلباسی حوزه امام علی (ع) دانشگاه آزاد قائم شهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دورافتاده اظهار داشت: گروه جهادی شهید بلباسی اقدامات مختلفی را در زمینه آموزشی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی انجام می دهد.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی این گروه جهادی افزود: ساخت خانه محروم در روستاهای کمتر توسعه یافته مانند روستاهای کوهساران و گل افشان و تکمیل خانه های نیمه تمام برای روستائیان محروم از اقدامات این گروه جهادی است.

عضو گروه جهادی شهید بلباسی دانشگاه آزاد قائم شهر گفت: همچنین تیم آموزشی، ورزشی و سیاسی و اجتماعی را در این مناطق مستقر کردیم تا به ارائه خدمات به روستائیان محروم بپردازند.

وهابی تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی تقویتی برای دانش آموزان در مقاطع مختلف و کلاس های ورزشی و سرگرمی برای آنها از اقدامات این گروه جهادی در زمینه آموزشی است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار