خبرهای داغ:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:۳۳۲ مورد تسهیلات به مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان در دو بخش صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت کردیم که از این تعداد ۲۳۹ مورد پرداخت مستقیم به مبلغ ۲۲۴ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۳۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در جلسه ستاد تسهیل و.رفع موانع تولید استان که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت:۳۵۲ درخواست سرمایه ثابت در سایت بهین یاب استان ثبت شده است.
وی افزود:۳۳۲ مورد تسهیلات به مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان در دو بخش صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت کردیم که از این تعداد ۲۳۹ مورد پرداخت مستقیم به مبلغ ۲۲۴ میلیارد تومان است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد:در پرداخت تسهیلات بهین یاب و پرداخت های مستقیم رتبه های خوبی در سطح کشور داریم.
پرزحمت تصریح کرد:در هفته گذشته بانک های استان ۱۱ مورد بازدید از محل پروژه ها و واحدهایی که برای دریافت تسهیلات بهین یاب ثبت نام کرده بودند، داشتند.
وی خاطرنشان کرد:طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در پرداخت تسهیلات بهین یاب اولویت دارد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد:یکهزار و ۶۹۰ مورد ثبت نام برای دریافت تسهیلات ثبت نام داشتیم که ۷۴۰ مورد مربوط به بخش صنعت و ۹۵۴ مورد مربوط به بخش کشاورزی است.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها