خبرهای داغ:
مسوول گزینش استانداری قزوین:

تست های روانشناسی برای گزینش کارکنان به کار گرفته شود

مسوول گزینش استانداری قزوین گفت:برای اطمینان از صلاحیت فرد گزینش شده نسبت به سمتی که در آن قرار می گیرد باید از تست های روان شناسی استفاده کنیم
کد خبر: ۸۹۷۱۸۲۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، تقی زاده در دیدار مدیران گزینش دستگاه های اجرایی استان با استاندار قزوین اظهار داشت:در حال حاضر ۸ هسته گزینش در دستگاه های اجرایی استان فعال است.
وی افزود:در حاضر ۱۵۰ نفر گزینش گر در دستگاه های اجرایی استان داریم که ۶۵ نفر از آنان نیروهای تمام وقت و بقیه پاره وقت هستند.
مسوول گزینش استانداری قزوین اضافه کرد:در یک سال گذشته ۸۰۰ جلسه هسته گزینش در استان برگزار کردیم و حدود ۱۴ هزار پرونده گردش کار داریم.
تقی زاده ادامه داد: کمتر از یک درصد افرادی که وارد مرحله گزینش می شوند در گزینش ها رد می شوند.
وی عنوان کرد: اگر مدیران مستقل دستگاه های اجرایی استان حمایت های خود را از هسته گزینش افزایش دهند قطع یقین کمک زیادی به انتخاب نیروهای انسانی متخصص و مجرب می کند.
مسوول گزینش استانداری قزوین تصریح کرد:نیروهای گزینش در تمام دستگاه های اجرایی نیستند اما حراست در تمام ادارات مستقر است و در انتخاب افراد مناسب برای سمت های مختلف می تواند کمک کننده باشد.
تقی زاده گفت:آسیب شناسی جدی باید در بحث گزینش ها داشته باشیم و این کار باید متناسب با تکنولوژی های روز دنیا انجام شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسات منظم شورای هم اندیشی هسته گزینش استان خاطرنشان کرد:در شورای هم اندیشی استان پیشنهادات و نظرات متنوعی مطرح می شود که آن ها را برای هیأت عالی گزینش ارسال می کنیم.
مسوول گزینش استانداری قزوین با اشاره به اینکه باید از روش های نوین برای گزینش استفاده شود، یادآور شد:در نظام اداری ما بحث صداقت خیلی مهم است و در کنار آن باید از تست های روان شناسی استفاده کنیم تا اطمینان یابیم فرد گزینش شده صلاحیت لازم برای خدمت رسانی به مردم را دارد.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها