خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت:با برگزاری المپیادهای ورزشی پتانسیل های ورزشی دستگاه های اجرایی شناسایی شده و می توان از این ظرفیت ها بهره برداری بیشتری کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۲۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارمندان دولت استان که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام خوبی را در رابطه با ورزش کارکنان دولت آغاز کرده که قابل تقدیر است.
وی افزود: در حال حاضر بدنه کارگری در حوزه ورزش از بدنه کارکنان دولت جلوتر است که امید است با این اقدام اداره کل ورزش و جوانان شاهد رشد بدنه کارکنان دولت استان در حوزه ورزش باشیم.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه در دنیای صنعتی و ماشینی امروز ورزش یک ضرورت احتناب ناپذیر است، اضافه کرد:به دلیل اهمیت موضوع علاوه بر وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت هم در بحث ورزش تأکید زیادی دارد زیرا ورزش درمان رایگان است بنابراین اگر به سلامت خود توجه می کنیم باید به ورزش روی آوریم.
حبیبی ادامه داد:در هر جایگاهی هستیم باید به بحث ورزش اهمیت دهیم و در این زمینه اهتمام داشته باشیم تا هزینه های درمان کاهش یابد.
وی با اشاره به مزایای ورزش کارکنان دولت عنوان کرد:ارتباط نزدیکتر همکاران و شناخت و دوستی بین آنان بیشتر می شود و همچنین پتانسیل های ورزشی دستگاه های اجرایی شناسایی شده و می توان از این ظرفیت ها بهره برداری بیشتری کرد.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد:از سوی دیگر با روی آوردن به ورزش به سلامت خود اهمیت داده ایم و آنچه که انگیزه اصلی برگزاری این جام به شمار می رود، توجه بیشتر به سلامتی کارکنان است.
حبیبی گفت: آموزه های دینی هم تأکید دارد دو نعمت امنیت و سلامت را تا از دست ندهیم، قدر آن را نمی دانیم.
وی با اشاره به اینکه محور توسعه یک جامعه انسان سالم است، بیان کرد:برگزاری جام های ورزشی برای کارکنان دستگاه های اجرایی، شادابی و نشاط بیشتری در محیط اداری ایجاد می کند.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد:دولت نه تنها بحث ورزش کارکنان دستگاه های اجرایی را نهی نکرده بلکه نسبت به این مهم تأکید هم کرده است.
حبیبی اظهار داشت: در قانون بودجه هم یک درصد اعتبارات به بحث ورزش اختصاص یافته است تا دست مدیران باز باشد و همکاران آن ها بتوانند به بحث ورزش بپردازند.
وی افزود: با توجه به اینکه برگزاری جام کارکنان دولت سازمان یافته است، شادابی و نشاط آن هم بیشتر است.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: از اهتمان مدیرانی که در این المپیاد ورزشی حضور داشتند، سپاسگزارم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها