خبرهای داغ:
مسئول عملیات قرارگاه سازندگی شهید همدانی خبر داد

توزیع اقلام ضروری و بهداشتی توسط جهادگران همدان در مناطق زلزله‌زده

مسئول عملیات قرارگاه سازندگی شهید همدانی از توزیع پوشاک، وسایل گرمایشی و اقلام بهداشتی توسط قرارگاه شهید همدانی در مناطق زلزله زده شهر ازگله خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۰۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

توزیع اقلام ضروری و بهداشتی توسط جهادگران همدان در مناطق زلزله‌زدهمصطفی سیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: قرارگاه سازندگی شهید همدانی از روزهای اول وقوع زلزله در شهر ازگله و روستاهای اطراف آن حضور یافت.

وی تصریح کرد: از همان زمان خود را مکلف به ارائه خدمات به زلزله زدگان دانستیم و اقدام به توزیع کمک و خدمات‌رسانی به مردم کردیم.

مسئول عملیات قرارگاه سازندگی شهید همدانی در ادامه با اشاره به کمک های مردمی بیان داشت: مردم همیشه در کنار یکدیگر بوده اند و  این زلزله باعث شد که همدلی و مهربانی مردم نمود بیشتری پیدا کند و شاهد سیل کمک های مردمی به مناطق زلزله زده باشیم.

وی اظهار داشت: قرارگاه سازندگی شهید همدانی تاکنون 5 هزار و 341 دست پوشاک بین زلزله زدگان توزیع و همچنین برای تامین سیستم گرمایشی چادرها و کانکس‌ها اقدام به توزیع یک هزار و 169 عدد وسیله گرمایشی کرده است.

سیف گفت:  یکی از  مواردی که ممکن بود منجر به مشکلات حادی شود نبود وسایل بهداشتی است که در این زمینه ما اقدام به توزیع 5 هزار و 138 بسته شامل اقلام بهداشتی در شهر ازگله و 31 روستای محوله به قرارگاه سازندگی شهید همدانی کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات