امام جمعه تربت حیدریه با تقدیر از وحدت جامعه اسلامی و حضور گسترده مردم در محکومیت اغتشاشگران و فتنه ضد انقلاب، گفت: مطالبه گری مردم و رسیدگی به وضع معیشتی جامعه باید اولویت اصلی مسوولان کشور باشد.
کد خبر: ۸۹۷۱۷۸۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر در دیماه حماسه دیگری آفریدند و با حضور آگاهانه و بابصیرت خود بار دیگر فتنه جدید ضد انقلاب را دفع کردند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی از بدو پیروی انقلاب تا کنون در کنار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام و رهبری ایستاده اند و لذا این ملت سزاوار رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مناسب است.

عصمتی تاکید کرد: امت ایران اسلامی در ۳۹ سال گذشته آگاهانه تمام نقشه‌ها و توطئه‌های ضد انقلاب و استکبار جهانی را رصد و در برابر این دسیسه‌ها ایستادگی کردند و نگذاشتند که بیگانگان و عناصر دشمن به داخل کشور بازگردند.

وی با تقدیر از وحدت جامعه اسلامی و حضور گسترده مردم در محکومیت اغتشاشگران و فتنه ضد انقلاب، گفت: مطالبه گری مردم و رسیدگی به وضع معیشتی جامعه باید اولویت اصلی مسوولان کشور باشد.

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی با بیان اینکه این حضور و وحدت کلمه نباید باعث فراموشی مطالبات مردم شود، افزود: مردم دین خود را به انقلاب و نظام ادا کردند و اکنون نوبت مسئولان کشور است تا با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی گره مشکلات اقتصادی کشور را با الهام از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باز کنند.

امام جمعه تربت حیدریه در عین حال دشمن شناسی و رصد برنامه‌های جبهه استکبار را از وظایف مسئولان و مردم برشمرد و گفت: ملتی که نتواند در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خود حضور موثر و اقدام به موقع داشته باشد به یقین از آن ضربه جبران ناپذیری خواهد خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها