در دومین روز از سفر جانشین امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به سیستان و بلوچستان صورت گرفت:
جانشین امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در دو مین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان با خانواده شهید ترور استان شهید شاهوزهی دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۸۹۷۱۷۸۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبر نگار بسیج از زاهدان ،مریم پوریا مین در این دیدار به ارزش و اهمیت جایگاه شهدا در جامعه اشاره کرد و گفت: شهادت برترین مرگ‌ها است که نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود.

وی افزود: دیدار از خانواده شهدا توفیقی است که نصیب ما شده تا در دومین روز از سفربه این استان میهمان خانواده شهید اهل سنت  عادل شاهوزهی در زاهدان باشیم.

وی دیدار با خانواده شهدا را زیارت عنوان کردو خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا به انسان نور و جلا می‌دهد به این معنا که انسان ازخانواده شهدا نور و معنویت دریافت می‌کند.

وی بیان کرد: امروز نسل جوان و نوجوانان باید خانواده شهدا را الگو قرار دهند و با دیدار از خانواده شهدا و تجدید میثاق با آن‌ها آینده خود را بیمه کنند.

وی با اشاره به اینکه هر شهید ۷۰ نفر را شفاعت می‌کند گفت: امروز جامعه مرهون خون شهدایی است که جان خود را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم انقلاب کرده اند.

جانشین امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ هستند که باید قدر آن‌ها را دانست و شهدا را افرادی زنده دانست که شاهد و ناظر اعمال ما در جامعه هستند.

گفتنی است: شهید عادل شاهورهی یکی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان می‌باشد که در سال ۸۸ در حادثه تروریستی آتش سوزی بانک مهر اقتصاد همراه با ۴ تن دیگر از همکارانش به فیض شهادت آمد.
شایان ذکر است که میهمانان حاظر در منزل شهید بر سر سفره خانواده معظم این شهید اطعام شدند
ارسال نظرات