خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اذعان کرد:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اذعان کرد: ما دنبال ایران قوی از جهات مختلف هستیم اما آمریکا ایرانی می خواهند که از نظر اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ضعیف باشد
کد خبر: ۸۹۷۱۷۷۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزای بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین صبح امروز( شنبه) در دیدار با کارکنان سپاه ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر اظهار داشت: دو عامل در به وجود آمدن اغتشاشات اخیر نقش داشتند یک عامل خارجی و دیگری عامل داخلی بود.
وی افزود: در عوامل خارجی چند کشور از جمله آمریکا، انگلیس، اسرائیل و عربستان فعال بودند که حمایت های زیادی را از اغتشاشگران انجام دادند ولی این کشورها هنوز مردم ایران را نشناختند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی با غرب در چهار حوزه اختلاف دارد بیان داشت: اولین حوزه ای که ما با غرب مشکل داریم در تحولات منطقه است. زمانی رژیم پهلوی در ایران و عربستان جزو ستون های آمریکا در منطقه بودند که با انقلاب اسلامی یکی از این ستون ها فرو ریخت و منافع آمریکا در منطقه به خطر افتاد.
حجت الاسلام معبودی ادامه داد: حوزه دیگری که غرب با انقلاب اسلامی مشکل دارد الگو سازی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است، امروز ایران با تشکیل محور مقاومت الگویی برای کشورهای دنیا تبدیل شده است و آمریکا از این می ترسد و ایران نه از طریق سلاح بلکه از طریق گفتمان این الگو را به دنیا ارائه مدهد.
وی تصریح کرد: حوزه دیگر این است که ما دنبال ایران قوی از جهات مختلف هستیم اما آمریکا ایرانی می خواهند که از نظر اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ضعیف باشد و حوزه دیگر که غرب با انقلاب اسلامی مشکل دارد استقلال است، ما دنبال کشوری مستقل در همه ابعاد هستیم اما غرب می خواهد که ما در زمینه های مختلف به ویژه سیاسی به کشور های غربی وابسته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به عوامل داخلی در به وجود آمدن اغتشاشات اخیر اظهار داشت: یک اصطلاحی وجود دارد که می گوید برای اینکه یک پدیده ای شکل گیرد باید مقتضی موجود و موانع آن مفقود باشد. در این فتنه کور نیز مقتضی ایجاد شد و موانع هم کنار رفت.
وی تصریح کرد: در داخل کشور کارهایی صورت گرفت که بهانه ای برای به وجود آمدن اغتشاشات شد. بیکاری، گرانی و فساد های مالی در برخی ادارات و ناکارآمدی مسئولین اجرایی کشور و تنظیم بودجه 97 از جمله عواملی بودند باعث دامن زدن به اغتشاشات اخیر شدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: حمایت های مادی و معنوی دشمنان از بیرون و عواملی در درون کشور و نفوذ برخی عناصر در داخل کشور باعث به وجود آمدن اغتشاشات اخیر شد.
حجت الاسلام معبودی گفت: در سال 68 و بعد از پایان جنگ ایران و عراق، 70 کارشناسان آمریکایی علت پیروزی ایران را علارغم کمک هایی که کشورهای مختلف از عراق در این جنگ انجام داده بودند برسی کردند و به این نتیجه رسیدند که برای پیروزی مقابل ایران باید سه نقشه را در ایران پیدا کرد.
وی ادامه داد: یکی از دلایل پیروزی ما در جنگ مادران ایرانی بودند، نقشه دشمن این است که جایگاه مادران ایرانی را در خانواده تضعیف کند.
این مسئول تاکید کرد: از بین بردن وحدت یکی از نقشه های دیگر دشمن است و به این نتیجه رسیده اند که برای شکست ایران باید آن را پراکنده کرد. طرحی که در چند روز اخیر در کشور ما اجرا کردند طرحی بود که در سوریه اجرا کرده بودند اما به نتیجه نرسیدند.
وی با بیان اینکه سومین نقشه دشمن برای شکست ایران نفوذ در بین جوانان ایرانی است افزود:  در دو محور اعتیاد و مسائل جنسی بر روی جوانان ما کار میکنند. جوانی که با اعتیاد و مسائل جنسی خود را مشغول کند دیگر نمی تواند مقابل دشمن بایستد.
معبودی ادامه داد: دشمن در صدد است تا غیرت و شرف را از جوانان و حیا را از زنان ایران بگیرد تا بتواند به مقاصد خود در داخل کشور برسد. دشمن از هر روزنه ای استفاده میکند تا به داخل نفوذ کند لذا باید هوشیار باشیم تا این فتنه ها به نتیجه نرسد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها