خبرهای داغ:
رییس هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان قزوین گفت:
رییس هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان قزوین گفت: انتخاب نماینده زنان یکی از دستورات مجمع خیرین است. افراد نیازمند خواهد داد.
کد خبر: ۸۹۷۱۷۷۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین روز 13 دی 1396 و در نشست مجمع خیرین سلامت استان قزوین، دکتر محمدحسن شلویری، رییس هیأت مدیره این مجمع گفت: انتخاب نماینده زنان یکی از دستورات مجمع خیرین است.
وی با بیان اینکه نگاه خیرین استان به بحث سلامت، باید یکی از اولویت های کار باشد؛ اظهار کرد: حضور خیرین سلامت، می تواند یاری بخش حوزه سلامت کشور باشد تا از مشکلات این حوزه کاسته شود.
تلاش مجمع برای تقویت سلامت جامعه
جلال امینی، مدیرعامل مجمع خیرین استان قزوین نیز با اشاره به اقداماتی که برای شروع کار محل جدید دفتر مجمع خیرین قزوین، انجام شده است؛ گفت: مجمع در کنار دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی قزوین، به دنبال تقویت سلامت در جامعه است.
تهیه بانک اطلاعات خیرین سلامت
دکتر مجید رجبی، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در امور مشارکت های مردمی هم با بیان اینکه تهیه بانک اطلاعاتی مجمع خیرین سلامت آغاز شده است؛ گفت: نیازهای سلامت در دستور کار قرار گرفته است و به زودی شاهد به روزرسانی اطلاعات خیرین در سامانه بانک اطلاعات خواهیم بود.
پیشرفت کارها، خوب است
دکتر مجید بهرامی، مشاوره اجرایی رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و عضو این مجمع هم گفت: ۷۰ تا ۸۰ درصد کار در مجمع خیرین پیشرفت خوبی داشته است و بیشتر کارها طبق معیار تعیین شده مطابقت دارد. وی افزود که با بکارگیری یک نیروی فعال، علاوه بر اشتغال‌زایی، می‌توان شاهد کارهای خوبی در مجمع خیرین استان بود.
اساس نامه، اولویتی برای مجمع
مهندس مجابی نایب‌رئیس مجمع خیرین سلامت استان قزوین نیز گفت: اساسنامه و داشتن بودجه برای این مجموعه از اولویت‌های مجمع است. به گفته ایشان با هدف خوبی که مجمع خیرین سلامت دارد، انشاالله شاهد حضور خوب خیرین در کنار مردم فهمیم استان باشیم، زیرا حضور تمام خیرین در کنار ما، دلگرمی خاصی به افراد نیازمند خواهد داد.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها