حسن خورشیدی
تقدیر وتشکر فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد از مردم با بصیرت و ولایی شهرستان بشاگرد درراهپیمایی وحدت آفرین
تقدیر وتشکر ازمردم ولایتمدار شهرستان که باحضور باشکوه خود در راهپیمایی وحدت آفرین دیروز (چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۹۶)
کد خبر: ۸۹۷۱۷۶۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد از حضور با شکوه مردم با بصیرت و ولایی شهرستان بشاگرد در راهپیمایی وحدت آفرین ۱۳دی ماه تشکر کردند.
سرهنگ سلیمانی گفت ؛ از آحاد و اقشار مردم شریف شهرستان اعم از خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران، دانشجویان ودانش آموزان، فرهنگیان، جوانان وهنرمندان، روحانیت مبارز، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، ورزشکاران ، سازمانهای مردم نهاد، کارمندان دستگاههای اجرایی ،بازاریان و اصناف، و دیگر مردم ولایتمدار شهرستان که باحضور باشکوه خود در راهپیمایی وحدت آفرین دیروز (چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۹۶)، ضمن‌تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام راحل، و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، موجبات یأس و سرخوردگی دشمنان قسم خورده ملت و ایران عزیز اسلامی را از یک سوی، و دلگرمی خادمین خویش را از سوی دیگر، فراهم آوردند تقدیر و تشکر می‌نماییم.
وی، با بیان اینکه پایه‌های اسلام محکم تر از اینهاست که به لرزه درآید خاطر نشان کرد: در شهرستان بشاگرد با آگاهی و تیزبینی مردم در جریان وقوع اغتشاشات و آشوب‌‌ها مورد خاصی وجود نداشت که از مردم همیشه در صحنه بشاگرد در همراهی با نظام و مسئولان در همه عرصه‌ها قدردانی می‌شود.
و در پایان اشاره ای به حدیثی ازپیامبر اکرم(ص) کرد و فرمود؛ از فتنه و آزمایش در آخرالزمان نگران نباشی ،چرا که موجب نابودی منافقان خواهد شد.(میزان الحکمه؛حدیث۱۵۷۴۸)
ارسال نظرات