مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه:
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی به‌طور قطع از ناآرامی‌ها عبور کرده و اغتشاشات اخیر همانند اغتشاشات سال ۸۸ مهار و ریشه‌یابی می‌شود گفت: نظام سلطه در فتنه جدید مقابل ملت ایران قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۷۱۷۳۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سردار یدالله جوانی در جمع رزمندگان تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تمامی تحلیل‌ها در جلسات و اقدامات سپاه باید از منظر انقلاب اسلامی و رسالت سپاه با رویکرد بصیرت‌افزایی باشد.

مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه این اقدام موجب عمل کردن درست به وظایف می‌شود خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی پرونده درخشانی در حفظ، پیشبرد، تقویت موقعیت و ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی ایران دارد.

جوانی با اشاره به اینکه نوع دیدگاه استکبار جهانی به سپاه بیانگر موفقیت این نهاد مقدس در حفظ جایگاه انقلاب اسلامی است افزود: استکبار در تلاش است تا با ضربه زدن به سپاه پاسداران از پیشروی حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه اعتراضات اخیر در کشور نیازمند تحلیل و بررسی دقیق و صحیح است خاطرنشان کرد: پس از سال 88 ایران اسلامی از یک آرامش، ثبات و امنیت پایدار در منطقه‌ای کاملاً متلاطم برخوردار بود.

وی با تاکید بر درگیری‌های گسترده کشورهای همسایه ایران اسلامی و با بیان اینکه ثبات، آرامش و امنیت موجود در کشور یک نعمت بزرگ برای ملت ایران بود گفت: درگیری‌ها و اغتشاشات نابه‌هنگام در شهرهای مختلف کشور به یکباره در امنیت پایدار جامعه اختلال ایجاد کرده است.

جوانی با اشاره به اینکه وقوع ناآرامی‌ها در کشور نیازمند تحلیلی دقیق، صحیح و درست از سوی طرفداران و پاسداران انقلاب اسلامی است تاکید کرد: مردم ایران در این ناآرامی‌ها در میان صحنه نبرد قرار دارند و نظام سلطه و متحدان نظام سلطه در مقابل ملت ایران قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه بنای ناآرامی‌ها و اغتشاشات را بر نابودی انقلاب و نظام گذاشته است بیان کرد: نسلی که در دوران پیروزی انقلاب قیام کرد سال‌ها با مجاهدت، خون‌ریزی، کار و تلاش کشور را از نظام سلطه خارج کرد و عزت و افتخار را به کشور بازگرداند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه جوانان اغتشاشگر در حال حاضر تلاش دارند تا کشور را همانند قبل از انقلاب اسلامی به زیر سلطه استکبار بازگردانند تصریح کرد: اغتشاش و ناآرامی‌های اخیر از سوی کشورهای استکباری بارها حمایت شده است.

جوانی با بیان اینکه تحلیل و بررسی شرایط کنونی اقدامی بسیار مهم و حساس است خاطرنشان کرد: تمامی شبکه‌های خارجی و استکباری در انتشار اخبار وقایع ناآرامی‌ها در کشور به‌وضوح نشان دادند که خود از عوامل مهم و حمایت‌کننده این ناآرامی‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در دهه 60 به این امر دست‌ یافت که نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها به‌دست تشکیل دهندگان خود آن که ملت ایران هستند امکان‌پذیر است افزود: ملت ایران در دهه نخست انقلاب در دوران 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که توانایی انجام هر کاری را دارند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن به این موضوع دست یافت که ترور، کودتا و بمب‌گذاری، توانایی فروپاشی انقلاب را ندارد تصریح کرد: از دهه 70 دشمن با هدف فروپاشی داخلی نظام به تهاجم فرهنگی، جنگ‌نرم و جنگ اقتصادی روی آورد.

جوانی با اشاره به وقایع دوم خرداد و کوی دانشگاه و با تاکید بر اینکه در کودتای مخملی سال 88 نقطه شروع، حرکت سیاسی بود خاطرنشان کرد: وقایع سال 96 در بستر اعتراض به مباحث اقتصادی یک فتنه بزرگ دیگر از سوی استکبار است.

وی با بیان اینکه دشمن جرأت جنگ میدانی با انقلاب اسلامی را ندارد و رژیم صیهونیستی همواره از جنگ با جمهوری اسلامی ایران در هراس است تصریح کرد: آمریکا و آل‌سعود به‌شدت از رویارویی با جوانان انقلابی ایران اسلامی و سپاه پاسداران وحشت دارند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمنان در نابودی انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری داخلی را عاملی برای رسیدن به اهداف خود می‌دانند گفت: استکبار در اقدامات خود به‌ویژه در جدایی از برجام و در بدعهدی در تعهدات خود نشان‌ داد که تنها هدف اعمال فشار بر ملت ایران را دنبال می‌کند.

جوانی با تاکید بر اینکه دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی هزینه‌های بسیار گسترده‌ای را در نابودی انقلاب متحمل شدند و نتیجه‌ای عکس را دریافت کردند اظهار داشت: امروز آمریکا به‌شدت نگران کاهش نفوذ خود در جهان و به‌ویژه در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی و آل‌سعود به‌دلیل قدرت جمهوری اسلامی به‌شدت نگران بقای خود هستند بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران ژئوپلتیک خود را در منطقه گسترانیده و به‌راحتی توانایی ساماندهی ده‌ها لشکر را در مرزهای خود دارد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز بیشترین نفوذ را در عراق دارد و این نفوذ رویکرد اشغال‌گری ندارد ابراز داشت: این نفوذ به‌واسطه پیوند و تعامل بین دو کشور و جایگاه ویژه مقام معظم رهبری در بین ملت عراق است.

جوانی با اشاره به اینکه توانایی پهنه ژئوپلتیک ایران اسلامی امروز تا مرزهای رژیم صیهونیستی پیش رفته است تصریح کرد: رویکرد دشمن این است که مانع استفاده ایران اسلامی از توانایی‌ها و ظرفیت‌های به‌دست آورده خود شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی توانست داعش را در عراق و سوریه زمین‌گیر کند و برنده تحولات منطقه باشد بیان کرد: دشمنان تلاش دارند با آشفته‌کردن اوضاع داخلی ایران اسلامی، این نظام مقدس را در منطقه تضعیف کنند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن زمانی می‌تواند در کشور نفوذ کند که بسترهایی را برای پیاده‌ کردن اهداف شوم خود در کشور داشته باشد تصریح کرد: تجمع اعتراضی در مشهد به گرانی‌ها و وضعیت بد معیشتی بلافاصله با مداخله و نفوذ دشمنان به تنش و اغتشاش منجر شد.

وی با تاکید بر اینکه تجمع اغتشاشی در چندین منطقه و استان‌های کشور با روند و اقدامات مشابه و هماهنگ، بیانگر طرح‌ریزی و سازماندهی شدن این اقدامات است افزود: اعتراضات اخیر در 60 شهر کشور با گذشت چندین روز از شعارها و اقدامات خود در شروع این حرکت فاصله گرفته و به‌سوی اقدامات ساختارشکنانه پیش رفته است.

جوانی با بیان اینکه افرادی که در این اغتشاشات دستگیر شدند به تاثیرپذیری از سوی کانال‌های تلگرامی، فضای مجازی و شبکه‌های خارجی اعتراف کردند افزود: عمده افراد مذکور اجیر شده و اراذل و اوباش بوده و هیچ شکایتی به مباحث اقتصادی کشور نداشته و تنها سلطنت‌طلبی را در کشور دنبال می‌کردند.

ارسال نظرات