خبرهای داغ:
در راستای تفاهمنامه همکاری های آموزشی و پژوهشی فیمابین شرکت گاز آذربایجان شرقی با دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، نشست مشترک شورای پژوهش شرکت گاز و مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برای بررسی راه های گسترش همکاری های علمی و پژوهشی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۷۰۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، در این نشست مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن تشریح پژوهش و فناوری در شرکت گاز و بیان اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاه در راستای رفع نیازهای صنعت، خاطر نشان کرد: علاوه بر پروژه های پژوهشی که توسط صنعت اعلام نیاز می شوند، عرضه پیشنهادات پژوهشی توسط دانشگاه نیز می تواند در راستای ارتقای صنعت موثر واقع شود.

توحیدی اظهار امیدواری کرد: تعاملات فیمابین از طریق حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مرتبط با صنعت گاز، ایجاد فرصت های مطالعاتی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه در شرکت گاز استان، تشکیل اتاق فکر مشترک، بازدید از امکانات آزمایشگاهی دانشگاه، استفاده از توانمدی های دانشگاه در زمینه انرژی و محیط زیست و نیز بررسی پیشنهادات پژوهشی دانشگاه در زمینه های مختلف از جمله پدافند غیر عامل، داده کاوی، خوردگی و مسائل مرتبط با تاسیسات گسترش یابد.

در ادامه این جلسه، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، به معرفی دانشگاه و توانمدی های موجود در آن و بیان موانع موجود در ارتباط بین صنعت و دانشگاه پرداخت و با ارائه پیشنهاداتی خواستار گسترش تعاملات فیمابین شد.

هیئت علمی حاضر در جلسه  به نمایندگی از دانشکده و گروههای علمی مختلف دانشگاه به معرفی زمینه های تحقیقاتی و توانمندی های موجود پرداخته و پیشنهاداتی در رابطه با زمینه های مختلف مرتبط با حوزه کاری شرکت گاز مطرح کردند.

 

ارسال نظرات