خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین برگزار می شود

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین عنوان کرد: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ دی ماه سال جاری به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۷۱۶۹۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ دی ماه سال جاری به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.
وی گفت: این نمایشگاه با مشارکت تولید کنندگان و عرضه‌ کنندگان مبلمان و همچنین با نظارت و همکاری اتحادیه درودگران قزوین بر پا می شود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: نمایشگاه مبلمان با حضور۷۰ مشارکت کننده از استان‌های تهران و قزوین و در فضایی به مساحت ۴ هزار متر مربع برگزار می شود که این غرفه داران٬ تولیدات و محصولات متنوعی را برای بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.
طاهر خانی عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی مردم با آخرین تولیدات این صنعت، دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌٬ فراهم نمودن فضاهای رقابتی جهت افزایش تنوع انتخاب، ایجاد فضایی به منظور ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده و غیره می باشد.
وی با اشاره به مورد اطمینان بودن کالاهای نمایشگاه مبلمان افزود: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می گردد مورد تایید کارشناسان اتحادیه درودگران استان قزوین بوده و این کارشناسان بر نحوه فروش آنها نیز نظارت خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: ساعات بازدید دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان٬ از ساعت ۱۵ الی ۲۱:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها