فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم افتتاح اولین اسکان دائمی خانواده های روستای کوئیک عزیز، گفت: به زودی مساکن ساخته شده در کوئیک ها آماده تحویل به مالکانش خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۶۹۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در مراسم افتتاح اولین اسکان دائمی خانواده های روستای کوئیک عزیز، گفت: به حول و قوه ی الهی امروز بعد از گذشت پنجاه و چهار روز از زلزله ی کرمانشاه، سپاه تهران بزرگ موفق شد با تلاش شبانه روزی بسیجیان و گروه های جهادی اش، خانه های دائمی زود تولید، کم هزینه و با فناوری روز را در اختیار مالکین آن قرار دهد.

یزدی افزود: سپاه تهران بزرگ از همان روزهای ابتدایی وقوع زلزله، با تمام قوا در منطقه حضور داشت و غیر از خدمات رسانی به کوئیک ها، ساخت خانه های دائمی برای بیست روستای دیگر را نیز که در این اطراف وجود دارند آغاز کرده است. علاوه بر این خدمات، این سپاه تمام توان خود را بسیج کرده است تا بتواند کار استقرار و  راه اندازی اسکان های موقت در کانکس ها را نیز در اسرع وقت به اتمام برساند.

وی ادامه داد: کمک مردم شریف ایران در ساخت خانه های دایمی زلزله زدگان نقش بسیار مهمی داشت و ما به نیابت از همه مردم در اینجا حضور شبانه روزی داریم تا بتوانیم دین خود را به مردم این سرزمین ادا کنیم. سپاه تهران بزرگ در حال حاضر ساخت پنجاه خانه دائمی را کلید زده است. دو تا از این خانه ها امروز تحویل صاحبان شان می شود. علاوه بر این، کار ساخت بیست و سه عدد از این خانه های دائمی بین پنجاه تا نود درصد پیش رفته است که آنها هم بزودی تحویل مالکینش می شود. تعداد بیست و پنج خانه دائمی نیز کلنگ خورده، خاک برداری شده  و فندانسیون آن ریخته شده است. 

سردار یزدی در پایان گفت: سپاه تهران بزرگ برای اینکه بتواند برای سایر عزیزانی که در این بیست روستا زندگی می کنند مسکن دائمی بسازد، نیازمند کمک و همدلی مردم عزیزمان است لذا بنده از همین جا دست مهربانی و مساعدت مردم تهران را می بوسم که تا به امروز کمک های شایانی در امر کمک رسانی به زلزله زدگان انجام دادند و امیدوارم این کمک ها همچنان ادامه یابد تا بتوانیم به زودی زود شادی و نشاط را به زندگی مردم این منطقه برگردانیم. 

ارسال نظرات