باخرد:

کسانی که به مقدسات شیعه وسنی توهین می‌کنند به دنبال از بین بردن وحدت میان مسلمانان هستند

مسئول حفظ و نشر ارزش‌ها دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: کسانی به مقدسات شیعه و اهل سنت توهین می‌کنند در جبهه استکبار جهانی و با پول آمریکا نقش‌آفرینی و به دنبال از بین بردن وحدت میان مسلمانان هستند.
کد خبر: ۸۹۷۱۶۸۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر حسن باخرد در یادواره ۱۱۰ شهید اهل سنت تربت‌جام  با بیان خاطراتی از شهدای اهل سنت گفت: شهدا پنج ویژگی دارند که دیگران از آن بی‌بهره اند، شهدا را خداوند قبض روح می‌کند و از لحظه‌ای که خونشان ریخته می‌شود حق شفاعت دارند و بدون غسل و کفن پاک و زنده هستند.

وی بابیان دیدگاه شهدا نسبت به تبعیت از مقام ولایت افزود: شهیدان در وصیت‌نامه‌هایشان تأکید بر تبعیت از ولایت‌فقیه دارند و برای آنکه حرف امام زمین بماند جانشان را نثار کردند؛ امروز امام خامنه‌ای توهین به مقدسات اهل سنت را حرام می‌دانند و اگر پیروی شهدا باشیم نمی‌گذاریم حرف امام زمین بماند.

این راوی و رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: همه سر سفره شهدا نشسته‌ایم و بدانیم کسانی به مقدسات شیعه و اهل سنت توهین می‌کنند در جبهه استکبار جهانی و با پول آمریکا نقش‌آفرینی و به دنبال از بین بردن وحدت میان مسلمانان هستند و مورد تائید علما نیستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار