خبرهای داغ:
در مسابقات ملی سازه های ماکارونی به دست آمد:
هشتمین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی به میزبانی موسسه آموزش عالی خاوران با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گرایش سازه های سنگین همراه بود.
کد خبر: ۸۹۷۱۶۶۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در این مسابقات که به همت معاونت پژوهشی موسسه آموزش عالی خاوران و انجمن کشوری سازه های ماکارونی ایران در دو گرایش راندمان و سنگین در شهر مشهد مقدس برگزار شد، بیش از 100 سازه بارگزاری گردید. این رقابت ها در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی برگزار شد که رکورد گرایش راندمان در این دو بخش جا به جا گردید.
در گرایش سنگین این مسابقات سازه تیم East bridge دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تحمل وزن 877 کیلو گرم، با هدایت دکتر سید هومن قاسمی و سرپرستی آقایان علیرضا جاودانیان و امیر یاوری عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.
همچنین در این مسابقات جایزه نفر برتر رنکینگ کشوری سازه های ماکارونی در هفت سال گذشته به آقای مهندس علیرضا جاودانیان دانشجوی دکتری عمران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اهدا شد.
شایان ذکر است؛ همه ساله مسابقات مختلفی در سراسر جهان توسط مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی در زمینه سازه های ماکارونی و برای سنجش میزان تحمل پذیری وزن و فشار توسط این سازه ها برگزار می شود.
9001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها