نماینده محلات و دلیجان در مجلس تاکید کرد:

لزوم استفاده از پتانسیل جهاد دانشگاهی در حوزه سنگ ،گل و گیاه منطقه

نماینده محلات و دلیجان در مجلس بر لزوم استفاده از پتانسیل جهاد دانشگاهی در حوزه سنگ و گل و گیاه منطقه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۶۶۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس در دیدار با سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیم ور، افزود : مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهي نیم ور با تلاش های مسئولین شهرستان و استان از ابتدای فعالیت خود توانسته تاکنون جایگاه قابل قبولی در بین مراکز آموزش عالی شهرستان کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در منطقه و وجود این مرکز به عنوان تنها مرکز علمی کاربردی در شهرستان های دلیجان و محلات، می توان فعالیتهای خوبی در حوزه سنگ و گل و گیاه با همکاری جهاد دانشگاهی در این منطقه انجام داد.

سلیمی افزود: امید است با تلاش مضاعف و پیگیری های مجدانه بتوانیم این مرکز را در حوزه فعالیت های آموزشی و پژوهشی به جایگاه بالاتری ارتقاء دهیم.

نماینده محلات و دلیجان در مجلس در پایان قول مساعدت و همکاری در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی را در خصوص مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهي نیم ور داد.

علی عباس رییس محمدی سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهي نیم ور نیز در این نشست گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهي نیم ور ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار